Stačí si vzpomenout na tu známou reklamaci, jak tam někomu "zmizely" peníze z účtu a jak to mBank řešila a naprosto selhala v komunikaci.Tady si opravdu nemyslím, že by mBank selhala v komunikaci, naopak, díky tomu, že jako jediná na našem trhu má odvahu k tomu otevřít si diskusní fórum jsme se o tomto případu vůbec dozvěděli, můžeme se jenom dohadovat kolik desítek podobných případů se děje ročně u ostatních bank, ale o tom se nikdy nedozvíme. Kdo tady selhal byl ten klient 1) že porušil smlouvu s bankou a někomu prozradil PIN své karty 2) že si vůbec vzal takovou ženskou 3) že místo toho, aby šel rovnou na policajty, tak začal vyřvávat na fóru a obviňovat banku Vzpomínám si na případ Komerční banky, kde někdo vykradl účet přímo její zaměstnankyni, zde šlo opravdu o chybu banky (akceptovala výběrní lístek s napodobeninou podpisu). Banka se jí za to "odměnila" tak, že jí vyhodila :(