Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Chytil se na phishing, náhradu chtěl po bance. Jak ve sporu rozhodl finanční arbitr?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • 9. 6. 2025 7:36

    Skočdopole

    Mě článek ukazuje úplně jinou velice smutnou věc a to je opravdu chyba bank. Banky jako poslední bezpečnostní prvek posílají SMS/email "Změnili jste si zařízení XX, pokud jste to nebyli vy kontaktujte banku bla bla".

    Ale článek a časová osa jasně ukazují, že pokud ke změně dojde, než vyčekáte infolajnu peníze jsou dávno v pr.. trapu. Navíc čím dál víc institucí dává na infolajnu/web/chat jen dementního robota a než se dovoláte na živého člověka je pozdě. O2 sice není banka ale je to první odvážná instituce kde se už na živého člověka nějakou volnou nebo špatným zadáním dostat NEJDE.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).