Hlavní navigace

Názor k článku Chcete snížit životní pojistku? od Bochi - při jednání se Zlínskou pobočkou této pojišťovny nevycházím...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 13. 2. 2002 21:35

    Bochi (neregistrovaný)

    při jednání se Zlínskou pobočkou této pojišťovny nevycházím z údivu, přemýšlím o tom, zda mají takové množství klientů, že další jsou jim na obtíž, tak je raději odrazují než by jim vyšli vstříc, po telefonu se mnou slušně jednala pouze spojovatelka. V roce 2001 v létě jsme prodali auto a na pobočce v UH nahlásili potřebné údaje ke zrušení smlouvy o povinném ručení, poté nám přišel dopis, že nám vrátí přeplatek asi 450,-Kč, když jsem si asi po 4 měsících uvědomila, že nic nepřišlo, tak jsem telefonovala na pobočku ve Zlíně, na můj dotaz, proč ještě nic nepřišlo mi pracovnice oznámila, že jsem smlouvu zrušila a že jim nic nedlužíme a řekla mi jméno pracovnice,která mi řekne víc. Ta další pracovnice se mě nejdříve ptala, co mě má kdo odkazovat na ni, že mi to měla říct ta první (jako bych to mohla vůbec tušit), pak se mě zeptala jak je možné, že jsem až za čtyři měsíce zjistila, že mi chybí peníze, až jsem se zastyděla, pak zjistila, že složenka byla zaslána na bývalou adresu, i když dopis i složenky na platby chodily již půl roku na novou adresu, za to ovšem mohli zaměstnanci z Pražské centrály, kde to automaticky tisknou a ne ona, důležité ovšem bylo, že během dvou týdnů mi peníze vrátily, ale já se k ním už nevrátím...:)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).