Vlákno názorů k článku Chcete poslat balík? Připravte se na týdny dodací lhůty od Petr - Nechápu jak je možné, že instituce jako ČTÚ...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 2. 2009 8:15

    Petr (neregistrovaný)
    Nechápu jak je možné, že instituce jako ČTÚ případně další, které mají v kompetenci dozor nad poštou tento mírně řečeno nepořádek trpí. Rozvažeči si v poslední době (alespoň jsem je chytil při činu) vynašli nový trik. rozdají pouze oznámení, balík u sebe vůbec nemají. Ale podle mne není vůle udělat se státním podnikem pořádek.
  • 26. 2. 2009 8:29

    Patrik Chrz
    A kolik stížností na ČTÚ jsi napsal? Dokud to budou lidé trpět (a nadávat v hospodě, na fórech, mezi sebou), tak s tím ČTÚ nic nenadělá.
    Z vlastní zkušenosti potvrzuji, že ty stížnosti opravdu fungují. Jak na info@cpost.cz, tak na ČTÚ. Sám jsem si pomocí těchto "nástrojů" "vychoval" několik poboček České pošty - hlavní problémy byly s požadavky na to, jak má být zabalený balík na 5, 30 a víc tisíc a dále jak jsem psal s tím doručováním balíků "s vysokou udanou cenou". Člověk prostě musí stát na svém (někdy stačí jen vytáhnout mobil s foťákem a začít fotit, s tím, že to pošlu na odbor Podání (to je to info@cpost.cz) a nejednou pracovnice za přepážkou docela "zkrotnou") a nenechat se poslat do háje.
  • 26. 2. 2009 10:08

    laco (neregistrovaný)
    presne! ten trik s tym, ze dorucovatel len rozda oznamenia nam chvilu pil krv, potom sme nad dvere namontovali kameru, dorucovatelku pri tomto par krat natocili a s tym sme isli na postu (370 01) a ukazali to veducej s tym, ze pokial sa to bude opakovat budeme sa nielen stazovat na CTU ale to aj budeme publikovat. asi sa zlakla pretoze odvtedy sa to nestalo ani raz a dorucovatelka _dokoca_ zvoni na zvoncek ci nie je niekto doma aby zasielku prevzal.

    holt, ludia radsej budu nadavat ako _nieco_s_tym_robit_
  • 27. 2. 2009 13:41

    Pavel (neregistrovaný)
    Kéž by nám alespoň dali nějaké oznámení. Už jsme to reklamovali u vedoucí naší pošty několikrát a pořád se to opakuje. Bohužel prý mají málo doručovatelů, tak asi polovinu potřebného stavu, a lepší to asi nebude. Skončí to vždy tím, že paní vedoucí slíbí, že si promluví s doručovatelem. Několikrát to na chvíli zabralo, jednou dokonce doručovatele seřvala přímo před manželkou, ale celkově je to pořád stejné. Už jsme si zvykli chodit na poštu kontrolovat, jestli nám něco nepřišlo. Minulý týden takhle manželka zjistila, že už tam mám skoro dva týdny dopis s červeným pruhem.

    Obecně doručování je nic moc. Každou chvíli najdu jen tak pohozený dopis, u kterého si odesilatel uvedl správně jen jedno číslo (popisné vs. orientační) a to druhé o jednu spletl. Takový dopis pak skončí pohozený v krabic na hromadě nechtěných letáků.

    Kam to hnát výš, resp. jak dokázat, že nám opravdu nestrkají nic do chránky?
  • 27. 2. 2009 13:44

    Patrik Chrz
    V první řadě odbor podání - info@cpost.cz a když nepomůže tak ČTÚ.
    Samozřejmě nahlásit každou jednotlivou událost.
  • 26. 4. 2010 9:55

    Ludvík (neregistrovaný)

    Vážení přátele, jsme na světě už šedesát let, za ty roky člověk přece jen nějakou tu zásilku diostane. Vybavuji si jeden, slovy jeden, balík, ktrerý mi byl opravdu doručen domů. Že pošťák hjází do schránky jen oznámení platilo za minulého režimu, platí to i teď – rozdíl je v tom, že dříve člověk oznámení o zásulce dostal za dva tři tdy, teď je to v týdnech. Obchodní balík je asi dobrá věc, na druhou stranu poště platím i obyčejný balík nebo dobírku a opravdu mne nenapadá jediný důvod, proč omlouvat, že ho nedostanu v přijatelném čase. Momentálně čakám balík k Polska deset dní a z Jižních Čech jedenáct dní – není po nich ani vidu ani slechu. Stručně shrnuto, služby České pošty jsou rok od roku dražší a horší.

  • 21. 4. 2011 10:57

    fata (neregistrovaný)

    Taky mám tuhle zkušenost

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).