Vlákno názorů k článku Letní cestování vlakem zlevní, vydělat na tom mají všichni od Obyvatel - Prvni krok by melo byt zruseni nesmyslnych InKaret...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 6. 2009 10:59

    Obyvatel (neregistrovaný)
    Prvni krok by melo byt zruseni nesmyslnych InKaret a zavedeni pouze jedne ceny. Nevim proc by mela byt normalni nezdrazena cena podminovana zakoupenim jakesi zbytecne spehovaci RFID karty, jejiz cena se neustale zvysuje a "sleva" neustale snizuje. Pokud tohle mela byt finta na cizince aby platili vyssi jizdne, tak je zcela nesmyslna. Vi nekdo, co pruvodci na te karte vlastne kontroluje ?

    Druhym krokem je, aby cestujici byl zaroven zakaznik. Ted je to tak jen u spoju presahujici hranice kraju. U lokalnich trati neni pro CD zakaznik cestujici, ale kraj/obec ktera to dotuje. Vysledkem jsou krkolomne spoje s mnoha prestupy, protoze "zakaznik" nejezdi za hranici kraje. Pritom jde stale jen o jedno a totez prelevani penez z dani. Tito skutecni zakaznici si pak diktuji podminky v podobe dodrzovani jizdniho radu. To je sice pekne, ovsem v praxi to pak znamena, ze zatimco mistni pripoj nesmi cekat dele nez nekolik minut (jinak je penalizova CD), rychlik ze ktereho se prestupuje muze prijet pozde. Vysledek je tedy ten, ze mistni pripoj pak ujede. Vskutku genialni ....
  • 5. 6. 2009 13:15

    anonymní
    Co mohu z letité praxe dojíždění říci, že u nás (neznám konkrétní předpisy, jak to má být ve skutečnosti) vlaky na sebe navzájem čekají, ať jde o rychlík nebo "courák". Jízdní řáady jsou koncipovány "na doraz", tzn., že nepočítají s žádnými abnormálnostmi v provozu, kterých je ale bohužel dost. Od nás odjíždí vlaky 3 směry ve stejný čas a pokud se na jeden spoj čeká, vyjíždí opožděně i ostatní spoje. Ty se v řadě stanic již nemohou křižovat s projedoucími vlaky (v rámci úspor bylo mnoho nádraží přeměněno na nástupiště - vytrhány koleje a vyhýbky, propuštěni lidi a tak se tam dnes již vlakyy křižovat nemohou) a různě na sebe čekají, takže i ten protijedoucí vlak získá zpoždění. A až vlak dojede do konečné, má se ihned točit zpět. Jelikož se opožděn na příjezdu, je logicky opožděn i na odjezdu, což ovšem způsobí další zpoždění protijedoucích vlaků, zpoždění se nabalují a nabalují a až v noci, když je menší frekvence, se to vyčistí, a ráno se může začít nanovo.
  • 5. 6. 2009 15:53

    Obyvatel (neregistrovaný)
    V posledni dobe to cekani bohuzel uplne pravidlem neni a to prave z tohoto duvodu.
  • 5. 6. 2009 17:11

    AAA (neregistrovaný)
    Aby byl cestujici zakaznik, no to by si to musel nejlepe platit - tedy i to co dnes plati kraj za nej. Z toho by se mu ovsem takrikajic protocily panenky, se obavam...
  • 7. 6. 2009 1:12

    anonymní
    Co kontoluje? U všech se mu rosvítí "zákazník". U vás "paranoidní debil".
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).