Vlákno názorů k článku Český Telecom si nechá platit od Klient z Vysočiny - Potvrzuji zkušenost pana Tichého. Zažil jsem to samé....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 4. 2002 21:33

    Klient z Vysočiny (neregistrovaný)

    Potvrzuji zkušenost pana Tichého. Zažil jsem to samé. Pan Crha vysloveně lže. Po zavolání na bezplatnou linku, z důvodu zrušení Memoboxu, pracovnice Telecomu mi sdělila, že tato služba bude zrušena nejdříve za 14 dnů. Požadoval jsem zrušení ihned a nebo do 24 hodin. Zřízení této služby je otázkou pár hodin, tak proč by to nešlo tak rychle i zrušit? Jenže tím mé problémy dalece neskončily. Při rušení Memoboxu mi pracovnice, po přemlouváním, nabízela službu "upozornění na čekající volání". To jsem odmítl. K mému velkému překvapení jsem asi do týdne obdržel od Českého Telecomu dopis, v němž mi děkují za to, že jsem si zvolil službu "upozornění na čekající volání". Tato služba je dalším zlodějským produktem Č. Telecomu. Okamžitě jsem volal na bezplatnou linku a žádal o vysvětlení. Pracovnice mi tvrdila, že jsem si musel službu asi přát a že také možní došlo k nedorozumění. Pokud prý tuto službu budu chtěl zrušit, tak nejdříve za 14 dní. Toto proběhlo na začátku letošního roku. To ještě není všechno. Po zdražení paušálu jsem se rozhodl, že přejdu na tarif Home mini. Každý člen rodiny má mobil, internet jedeme přes radiové spojení a tak pevnou linku máme spíše do počtu. Měsíční platby před 1 únorem se pohybovaly kolem 400 Kč. Když jsem dostal fakturu za únor (840,-) a potom za březen (880,-), to už jsem nevydržel. Nejdříve jsem uplatnil reklamaci na bezplatné lince. Tam mi pracovnice s úsměvem sdělila, že to asi bude OK. Patrně prý nevím, že při tomto tarifu se započítávají první dvě minuty!!!! Tedy ne provolaný čas, ale první dvě minuty, i když hovoříte jen 10 vteřin. Když jsem se ptal, jak je to možné a že mě o tom nikdo neinformoval, tak mi sdělila, že to asi zapomněli dát do tisku, ale někde to prý musí být napsané. Víte o to někdo? V žádném letáku jsem to nenašel. Další šok byl ve faktuře za březen. Jednalo se o mezinárodní hovor, který jsme v žádném případě neuskutečnili. Asi za 14 dní přišel pracovník Telecomu vyřizovat reklamaci. A to byl zatím můj poslední šok a také poslední hřebíček do vzájemné spolupráce s Telecomem. Pracovník si přinesl podrobný rozpis hovorů. Hned ve dveřích hlásil, že ví kam jsme volali ten mezinárodní hovor a že ví jak to je. Je prý to nějaký server (modem) v Anglii a když tam volal, tak se ozvalo pískání, jako při spojení přes modem. Prý za to může můj internet. Když jsem mu ukázal, že internet nemáme připojen přes pevnou linku, ale pomocí radiového spojení (vysílací a přijímací antény), neboli internet stále zapojen. Tak byl viditelně zaskočen a nedokázal to vysvětlit. Nakonec přiznal, že se občas stane nějaký omyl. Nakonec jsem se rozhodl, že pevnou linku zruším. Už nikdy více společnost Český Telecom.

  • 27. 4. 2002 0:32

    Ján Simkanič (neregistrovaný)

    Jak je bohužel vidět, můj reklamační případ nebyl zdaleka ojedinělou výjimkou. Rada od srdce: kontrolujte pořádně své účty!

  • 9. 7. 2002 9:21

    rukojmí Telecomu (neregistrovaný)

    Naprosto stejný dopad při změně sazby z Home standard na Home mini. Ale nedivme se. Telecom se chová tak, jak mu "tržní" prostředí umožňuje. Ať žije Špidlistán a Špidlisterstvo dopravy a spojů zvlášť.

  • 31. 7. 2002 15:53

    Roman (neregistrovaný)

    Ale alternativa? Veškerá žádná! Pokud člověk nemá kabelovku nebo opťák v baráku, tak mu pro net nezbývá než Telecom. Ostatní varianty jsou pořád dražší.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).