Názory k článku Český Telecom si nechá platit

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 4. 2002 6:10

    Wojnar Roman (neregistrovaný)

    Připadá mi dost na hlavu, že "nižší" verze Memoboxu mají lepší služby než ty "vyšší".
    Teda, alespoň to hlášení, že účastník právě hovoří a volající bude přesměrován do hlas. schránky, za které navíc volající neplatí mi oproti tomu, že u "vyšších" verzi hovor spadne ihned do schránky mi připadá, že je dobrá věc a hledal bych to právě u těch "vyšších" verzí.

  • 26. 4. 2002 21:33

    Klient z Vysočiny (neregistrovaný)

    Potvrzuji zkušenost pana Tichého. Zažil jsem to samé. Pan Crha vysloveně lže. Po zavolání na bezplatnou linku, z důvodu zrušení Memoboxu, pracovnice Telecomu mi sdělila, že tato služba bude zrušena nejdříve za 14 dnů. Požadoval jsem zrušení ihned a nebo do 24 hodin. Zřízení této služby je otázkou pár hodin, tak proč by to nešlo tak rychle i zrušit? Jenže tím mé problémy dalece neskončily. Při rušení Memoboxu mi pracovnice, po přemlouváním, nabízela službu "upozornění na čekající volání". To jsem odmítl. K mému velkému překvapení jsem asi do týdne obdržel od Českého Telecomu dopis, v němž mi děkují za to, že jsem si zvolil službu "upozornění na čekající volání". Tato služba je dalším zlodějským produktem Č. Telecomu. Okamžitě jsem volal na bezplatnou linku a žádal o vysvětlení. Pracovnice mi tvrdila, že jsem si musel službu asi přát a že také možní došlo k nedorozumění. Pokud prý tuto službu budu chtěl zrušit, tak nejdříve za 14 dní. Toto proběhlo na začátku letošního roku. To ještě není všechno. Po zdražení paušálu jsem se rozhodl, že přejdu na tarif Home mini. Každý člen rodiny má mobil, internet jedeme přes radiové spojení a tak pevnou linku máme spíše do počtu. Měsíční platby před 1 únorem se pohybovaly kolem 400 Kč. Když jsem dostal fakturu za únor (840,-) a potom za březen (880,-), to už jsem nevydržel. Nejdříve jsem uplatnil reklamaci na bezplatné lince. Tam mi pracovnice s úsměvem sdělila, že to asi bude OK. Patrně prý nevím, že při tomto tarifu se započítávají první dvě minuty!!!! Tedy ne provolaný čas, ale první dvě minuty, i když hovoříte jen 10 vteřin. Když jsem se ptal, jak je to možné a že mě o tom nikdo neinformoval, tak mi sdělila, že to asi zapomněli dát do tisku, ale někde to prý musí být napsané. Víte o to někdo? V žádném letáku jsem to nenašel. Další šok byl ve faktuře za březen. Jednalo se o mezinárodní hovor, který jsme v žádném případě neuskutečnili. Asi za 14 dní přišel pracovník Telecomu vyřizovat reklamaci. A to byl zatím můj poslední šok a také poslední hřebíček do vzájemné spolupráce s Telecomem. Pracovník si přinesl podrobný rozpis hovorů. Hned ve dveřích hlásil, že ví kam jsme volali ten mezinárodní hovor a že ví jak to je. Je prý to nějaký server (modem) v Anglii a když tam volal, tak se ozvalo pískání, jako při spojení přes modem. Prý za to může můj internet. Když jsem mu ukázal, že internet nemáme připojen přes pevnou linku, ale pomocí radiového spojení (vysílací a přijímací antény), neboli internet stále zapojen. Tak byl viditelně zaskočen a nedokázal to vysvětlit. Nakonec přiznal, že se občas stane nějaký omyl. Nakonec jsem se rozhodl, že pevnou linku zruším. Už nikdy více společnost Český Telecom.

  • 27. 4. 2002 0:32

    Ján Simkanič (neregistrovaný)

    Jak je bohužel vidět, můj reklamační případ nebyl zdaleka ojedinělou výjimkou. Rada od srdce: kontrolujte pořádně své účty!

  • 9. 7. 2002 9:21

    rukojmí Telecomu (neregistrovaný)

    Naprosto stejný dopad při změně sazby z Home standard na Home mini. Ale nedivme se. Telecom se chová tak, jak mu "tržní" prostředí umožňuje. Ať žije Špidlistán a Špidlisterstvo dopravy a spojů zvlášť.

  • 31. 7. 2002 15:53

    Roman (neregistrovaný)

    Ale alternativa? Veškerá žádná! Pokud člověk nemá kabelovku nebo opťák v baráku, tak mu pro net nezbývá než Telecom. Ostatní varianty jsou pořád dražší.

  • 29. 4. 2002 7:54

    babka (neregistrovaný)

    Už když probíhala velká reklama na zřízení Memoboxu mě byla jaksi instinktivně podezřelá, už proto, že co je vnucováno zdarma, určitě není samo sebou. Proto jsem si jej ani nezřídila.
    Já mám ale v současné době jiný problém a byla bych vděčná za radu, jak jej vyřešit.
    Protože pevnou linku používáme úplně minimálně, tak jsem se zvyšováním tarifů nechala převést na HOME MINI. Když pominu to, že mě nikdo neupozornil na to, že si nebudu moci zvolit jiného operátora a navíc kredit 90,- Kč, který neprovolám v současném měsíci mi propadne, tak to, že máme rodinu v USA, která se k nám
    poslední tři týdny vůbec nedovolá, mě štve daleko víc.
    Bohužel jsem si nepoznamenala přesné datum, kdy jsem toto reklamovala na Telecomu, ale je to asi 14 dnů, kdy jsem jim navečer hlásila, že příbuzní k nám zvoní, ale telefon po zvednutí zůstal hluchý asi 3x za sebou. Musela jsem ten večer podrobně vysvětlit, co se děje 3 pracovníkům Telecomu a nahlásit jim číslo volajícího z USA. Přičemž ten poslední mě bez jakékoliv omluvy vzbudil ve 22.30 večer. Všichni slibovali, že to prošetří a dají mi vědět. Druhý den mi pak zavolal další, v pořadí již 4. pracovník Telecomu, který mi přečetl nějaký protokol o prošetření situace, ze které vyplynulo, že závada není na "našem přijímači", ale v USA, kde si mají závadu nahlásit. Nevím na co ale po mě chtěli vědět číslo volajícího, když se ho nikdo nepodařil kontaktovat. Nechci ani domýšlet, na co ho kdo potřeboval. Sdělila jsem jim mimo jiné své podezření, že mi připadá, že to má přímou souvislost se změnou tarifu, což mi samozřejmě vyvrátili. Protože se tohoto dojmu ale nemohu zbavit a nevím, na koho se v této situaci obrátit, připadám si vážně jako rukojmí Telecomu, protože v současné době jiné služby v podobě pevné linky nejsou. Na mobilní telefon, i když mám 2 operátory si dovolit telefonovat do USA nemohu, protože je tato služba v současné době dost drahá. Podotýkám, že tutéž reklamaci učinili příbuzní v USA a jejich telefonní společnost jim sdělila, že závada z jejich strany žádná není. Je to jako začarovaný kruh.
    Byla bych proto hrozně vděčná, kdyby se tuto situaci doopravdy snažil někdo vyřešit a my mohly s příbuznými hovořit. Telecom by měl konečně pochopit, že lidem jednou dojde trpělivost a přestanou brát tu jejich hru na kočku a myš vážně.

  • 17. 1. 2005 10:48

    jan (neregistrovaný)
    Pevá linka je přežitek s cenami, které jsou v ČR.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).