Pred casem jsem chtel objednat sluzbu blokovani "drahych" hovoru na cisla 90x. Na webu CTc jsem nasel ze tuto sluzbu je mozne zridit i telefonicky. Po nekolika minutach jsem se dostal k operatorovi, kde jsem si sluzbu objednal s tim ze do cca dvou tydnu prijde pisemne potvrzeni sluzby. Uz je to nejaky ten mesic a neprislo nic.
Ano, Český telecom je dinosaurus. Neuvěřitelně byrokratická organizace, kde zákazník je přirozeně na posledním místě. Pokud někde zamrzl socialismus, tak je to v České telecomu. Téměř jsem si naběhl s ISDN linkou. Měli akci, cena vypadala dobře a ta rychlost pro internet aaaach. No a pak mi kamarád říká - se jich zeptej, kolik budeš platit, jestli za jeden kanál nebo za dva. Přirozeně jsem mu vysvětlil, že je absolutní tupec, že z té reklamy je to jasné, přirozeně jen za jeden. I jal jsem se službu objednat na již zmíněné inteligentní lince. Nicméně červík hlodal, tak jsem se v závěru zeptal jak, že to je? No, stálo mě to dobrou lahvinku, abych kamaráda udobřil, měl pravdu. Vše se dělo tak, abych nabyl dojmu, že budu platit jeden kanál a připojení bude rychlejší. Včas jsem to zarazil! Teď mám připojení vzduchem přes zařízení SA-10 a anténu UNI-24 (nejsou mým majetkem) o rychlosti 256 kbps (ISDN cha cha) a stojí mě to Kč 300,--/měsíc. Ne, opravdu 300! Jediné omezení stahování 1GB/měs. Takže milý Telecome namontuj si své linky - ale budu slušný - kam chceš, ale mě vynech. (firma co tohle připojení dělá je Losan s. r. o..)