Vlákno názorů k článku České spořitelně se daří, na úbytek klientů si nestěžuje od anonym - Je vidět, že pan Martin Burda sníženým sebevědomím...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 8. 2008 12:22

    anonymní
    Je vidět, že pan Martin Burda sníženým sebevědomím netrpí (nebo má celkem vyvinutý smysl pro humor).

    Já jsem právě včera zrušil ČS kreditku (hurá!). Ta jejich "kvalita" vypadala v tomto případě takto: v Servisu 24 na kreditním účtu nevidíte skutečnou disponsibilní částku, protože se tam nepromítají nezaúčtované transakce. U těch zaúčtovaných transakcí vidíte stav jeden až několik dní starý (rekord byl zatím na začátku března - informace tam byly, tuším, sedm nebo osm dní staré). Zkontrolovat si transakce přes Servis 24 rozumně nejde, protože tam není uvedeno, kde byla transakce provedena (u všeho je nějaký nic neříkající nápis "Transakce POS" nebo tak něco).

    Pro aktuální infromace musíte volat na (placenou!) linku kreditních karet. Je ale pravda, že ta byla možná posílena, protože už se mi cca 2 měsíce nestalo, že bych musel čekat 5 minut nebo i déle. Linka je v provozu ale jen ve všedních dnech 8-18.

    Jako poslední impuls ke zrušení kreditky byla událost, kdy jsem (náhodou) na infolince zjistil, že mám kreditní rámec přečerpán o cca 500 Kč (je to na pokutu a kdoví jestli ne i na záznam v bankovním registru). Na dotaz, jak se to může u elektronické čipové karty stát - vždyť každá transkace el. kartou se autorizuje, pracovnice infolinky řekla, že neví. Zavolal jsem na ombudsmana a nějaká milá ombudsmanka mi sdělila, že jsem v Obchodních podmínkách podepsal, že úvěrový rámec nepřekročím, tak ať si to koukám hlídat. Dostal jsem (zdarma!) radu, že si transakce mohu například někam zapisovat a sledovat si to sám(pravda, odmítl jsem volat vždy při placení u pokladny (tj. i 3 až 5x denně) na tu infolinku).

    Tohle ovšem už překročilo mé hranice pro vkusný humor, tak jsem kartu doplatil a zrušil a kartovou "peněženku"pro každodenní placení menších částek zařídil lépe (a levněji - zadarmo).

    Humornou tečkou při rušení kreditky bylo, že mi paní u přepážky nabízela nějakou úžasnou "bombu" - chytrou kartu, která po zběžném pročtení letáku umí "jako jediná karta na trhu" to, co kreditky či platební karty jiných ústavů už nějakou dobu.

    Přeji ČS hodně úspěchů v konkurečním boji!
  • 1. 8. 2008 13:36

    Ondrasz (neregistrovaný)
    :))) Hm, tak má poslední návštěva ve spořce by se taky dala nazvat parodii na bankovní služby, nicméně byla to má poslední návštěva tak jsem si říkal, že nemá smysl se zbytečně nasírat.
    Bohužel asi patřím mezi těch 24%, kteří podle manažera Burdy mají tu smůlu, že ve frontě musí čekat bezmála 40minut..;)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).