Metoda je jednouduchá, koupim si lístek na 1–2 stanice a jedu dalších X stanic podle potřeby. Průvodčí známej říkal že to lidi docela dělaj. Průvodčí mě prostě zkontroluje a pak už mě nechá bejt, já „usnu nebo zapomenu vystoupit“ a průvodčí si nikdy nepamatovala kam jedu, dokonce ani v osobáku po 3 stanicích, nebo ve 2-vagonovim motoráku. Horší to je ale když ke mě nestihne dojít v době platnosti jízdenky (na údaje na jízdence se kouká, i když si to pak nepamatuje). To pak dělam že spim, jednou mě ani nebudila a jednou mě vzbudila a řekla že už jsem přejel, ať si vystoupim (jel jsem do Zábřehu na Moravě Rychlíkem, ale lístek jen do Přelouče, šla za Pardubicema a a řekla ať si vystoupim, potřeboval jsem ale stihnout v Zábřehu další vlak, tak jsem užil WC taktiku). Nemilým překvapením je Změna průvodčí. To se pak znova zkontroluje celý vlak. Při daleké cestě na Moravu či do Ostravy se nekdy mění v Olomouci či Přerově, př cestě přez Prahu se meni asi vždy. Někdy i v Plzni či Ústí NL se mění, podle toho kam vlak jede dál. Také se mění v Hradci Králové, Českých Budějovicích, atd. Někdy se ale nemení na daných trasách. Meni se ale jak kdy, urcite ale ne Praha – Brno ci Praha Olomouc. NElegalnich taktik (nacerno zcela ci ruzne zameny vlaku) je spoustu, ale toto funguje nejlip :.)