Vlákno názorů k článku Česká spořitelna vylepšila Servis 24, bojuje však s potížemi internetové aplikace od r3s3t - A u jaké banky jste? Také uvažuji o...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 5. 2011 11:41

    r3s3t (neregistrovaný)

    A u jaké banky jste? Také uvažuji o změně. Internetové bankovnictví využívám každý den a Česká Spořitelna mně už dost štve. Buď tam mají plánovanou odstávku nebo web vůbec nenačítá... no teď je pro změnu přetížený.... točí takové peníze a nejsou schopni si zajistit adekvátní servery, které by ustály větší počet přihlášení. Dyť s tímto přece musí počítat, jak to pak dopadne v případě klasického kybernetického útoku, kdy se v jeden okamžik dostane na server enormní počet uživatelů. Zase to spadne? No jak jinak...

  • 17. 5. 2011 12:34

    iguka (neregistrovaný)

    přjděte k Fio bance a budete mít všechno zadarmo a ještě jedno z nejlepších IB

  • 17. 5. 2011 13:40

    SRS (neregistrovaný)

    Ne ne, ať přejde k Lloyds TSB, mají nejlepší internetové bankovnictví a účet zdarma, FIO na ně vůbec nemá :-)

  • 17. 5. 2011 14:00

    dalich .

    Jj, souhlas, Lloyds TSB na Fio, spořku a vůbec jiné CZ banky fakt nemá. Výtah se jejího sazebníku:

    - Neprovedená platba pro nedostatek finančních prostředků: 290 Kč, max. 870 Kč za 3 platby (min. 10, max. 30 GBP)
    - Kontokorent 145 Kč měsíčně (5 GBP)
    - 1,5 % min. 58 Kč (2 GBP) za výběr mimo Link v UK a kdekoli jinde
    - 29 Kč (1 GBP) za KAŽDOU platbu kartou kartou mimo území UK
    - 203 Kč (7 GBP) za příchozí zahraniční platbu nad 2900 Kč
    - 58 Kč za příchozí zahraniční do 2900 Kč (2 GBP)
    - 580 Kč (20 GBP) za odchozí zahraniční platbu do 145 000 Kč, na to je to 1015 Kč (35 GBP)

    Takže si to shrneme.

    Miluji tyhle žvásty o tom, jak je to v zahraničí úžasné a skvělé. A jsem si jistý, že by příjemci plateb měli "radost" z klientů, co jim budou korunové platby posílat z UK banky. A mám strach, že by odesílatel za jednu platbu do CZ chtěl dát 20 GBP. Ale třeba se mýlím :-)

  • 19. 5. 2011 8:45

    SRS (neregistrovaný)

    Všechno co jste vyjmenoval se mě netýká, kontokorent, záporné zůstatky a podobně nejsou pro mě a jediný důvod, proč jsem to napsal je, že jsem věděl, že se tady objeví nějaký blázen, který bude vychvalovat FIO, většinou jsou to stejní lidé, kteří dříve vychvalovali mBank. Navíc jsem nikde nenapsal, že je to v zahraničí úžasné a skvělé. Nicméně by mě zajímlo, jaký má sazebník FIO za tyhle věci? Kolik si účtují za příchozí a odchozí zahraniční platby? Jaké úroky u hypotéky FIO nabízí? Dá vám FIO vůbec hypotéku?

    Každopádně české banky se budou muset ještě hodně učit, aby nabídly stejné jednání s klienty, investiční příležitosti a v případě Lloyds TSB i stejně dobré internetové bankovnictví. I když je pravda, že třeba Natwest má lepší internet banking včetně velmi pěkné bankovní aplikace pro iPhone. Lloyds TSB tuto aplikaci pro mobily teprve připravuje.

    Jinak můj kolega má HSBC advanced account a má například neomezený počet výběrů v zahraničí zdarma.

  • 6. 11. 2011 17:52

    pink (neregistrovaný)

    Take mam ucet u Lloyds, zalozila jsem si ho, kdyz jsem jedno leto kratkodobe pracovala v UK, aby mi mely kam posilat vydelek. Jednani v bance bylo tak skvele a rychle, ze jsem odchazela v soku. Pri zalozeni uctu chteli pouze kopii OP ci pasu a nahlaseni kontaktni adresy a zamestnavatele. Za ucet nic neplatim, ani za operace, ktere na nem provadim. Naopak jsem zjistila, ze mi tam pribyvaji jakasi zurocena procenta za to, ze mam v bance vklad! Kdyz to srovnam se svym ceskym uctem u Ceske Sporitelny, kde neustale za neco platim a v poplatcich se nemam sanci vyznat, pripada mi, ze v CR jsme jaksi osizeni na sluzbach a jeste za to bankam davame penize.

  • 17. 5. 2011 16:28

    Táňa (neregistrovaný)

    Česká spořitelna se poslední dobou hrozně zhoršila. Od dubna zavedla zase další vysoké poplatky za podání příkazu k úhradě. Pokud nebudete používat její Servis 24, zaplatíte až 40,- Kč za jeden řádek. Všichni se vrhli na její internetové bankovnictví, protože, kdo má toto platit a je to zhroucené. Zdražení vysvětlila tím, aby lidé neprudili pořád na pobočkách. Přitom mají poboček plno a kdykoliv tam příjdete, tak tam čeká armáda klientů. Zajímalo by mě, co tam pořád všichni dělají. Jinak ještě asi vyházeli starší pracovnice a nabrali mladé, které tomu povětšinou nerozumějí a zvorají i to, co byste vůbec nečekali. Je třeba si tam vše bedlivě ohlídat. Bohužel, po krachu malých bank v devadesátých letech nemá řada klientů k malým bankám typu Fio a m Bank důvěru a raději setrvává i přes různé nepříjemnosti ve velkých bankách.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).