Jsem (vlastně byla jsem) dlouholetým klientem ČS, ale poslední rok mě štvali čím dál víc vč. toho, že mě stále obtěžují voláním na můj soukromý mobil.
Zadržovali mi také výplatu 7-10dní. Nyní mám současně účet u FIO banky a tam zatím spokojenost bez problémů, výplata se na účtu objeví o 9 dní dříve.
Po dnešní "poslední kapce" s nejapně nazvaným Servisem24, přemýšlím, že účet tam zruším úplně.
Na trapnou a vlezlou otázku (kterou se vždy tady loučí na přepážce či do telefonu):" co pro mě ještě můžou udělat" jsem ji odpověděla ať kráčí do Prčic (bohužel jsem slušná a správně mělo být "ať jsou s celou ČS bandou do pr....") a ať lidem aspoň nelžou když už nic jiného.
Mám to ověřené. Z účtarny odchází výplata 16.dne v měsici. Na účtě se objeví u ČS až 27. dne ( oficiální výplat.termín od zaměstnavatele). Na účtě FIO již 19.. Ověřovala jsem to i svých kolegů, kteří mají účty jinde než
u ČS, všichni mají výplatu na účtě také dříve kolem 20.každý měsíc. Tak to je myslím dostatečný důkaz, že ČS zadržuje záměrně peníze klientů.
Dokonce jednou se peníze na účtě objevili 27.den v měsíci až po 11hod.
Totéž se dělo i u předchozího zaměstnavatele. Nemám proč lhát, píšu jen svoji ověřenou zkušenost.
hm ...
Něco takového už jsem někde četl, když klient i zaměstnavatel má ČS. Ale nevím proč si stěžujete, když o tomto problému již dlouho víte. Možnost přejít k bezpoplatkové konkurenci je tu asi 3 roky.
Představa, že mám výplatu až tak pozdě je pro mě velmi kyselá.
Nevím na jakém principu to funguje, můžu se jen domnívat, že spořka peníze připíše až v den splatnosti, jaký uvedl odesilatel.
Já si nestěžuju, já už k jiné bance přešla.
Spíš to předávám dál jako informaci pro ostatní, kteří to nevědí a nechtějí tomu věřit.....
Bude asi opravdu tím, co píšete, když zaměstnavatel a zaměstnanec mají stejnou banku, pak opravdu peníze přijdou na účet až v oficiálně stanovený
výplatní termín.