Hlavní navigace

Názor k článku Česká spořitelna vylepšila Servis 24, bojuje však s potížemi internetové aplikace od HanyBanyMany - Jsem (vlastně byla jsem) dlouholetým klientem ČS, ale...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 17. 5. 2011 22:45

    HanyBanyMany (neregistrovaný) 86.61.250.---

    Jsem (vlastně byla jsem) dlouholetým klientem ČS, ale poslední rok mě štvali čím dál víc vč. toho, že mě stále obtěžují voláním na můj soukromý mobil.
    Zadržovali mi také výplatu 7-10dní. Nyní mám současně účet u FIO banky a tam zatím spokojenost bez problémů, výplata se na účtu objeví o 9 dní dříve.
    Po dnešní "poslední kapce" s nejapně nazvaným Servisem24, přemýšlím, že účet tam zruším úplně.
    Na trapnou a vlezlou otázku (kterou se vždy tady loučí na přepážce či do telefonu):" co pro mě ještě můžou udělat" jsem ji odpověděla ať kráčí do Prčic (bohužel jsem slušná a správně mělo být "ať jsou s celou ČS bandou do pr....") a ať lidem aspoň nelžou když už nic jiného.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).