Velké banky většinou poskytují lepší služby a u ČS tomu není jinak. Jejich poplatková politika a neochota smlouvat (v poslední době) je jiná kapitola. Měl jsem u nich účet (Blue) a poplatkově jsem byl cca 200 Kč měsíčně do plusu, ale připadal jsem si jak ta panáčkující kočka v reklamě a hlavně každé 3 měsíce hrábnou do ceníku v zákazníkův neprospěch.
Nebaví mě být pořád ve střehu a studovat změny v ceníku a tak jsem u jiné velké banky, kde je to prostě bez poplatků (za to, že si u nich něco protočím). A bez poplatků jsou i věci, které jsou u nízkopoplatkových bank za významné poplatky.
Ale na druhou stranu, mezi lety 2005 a 2010 jsem ČS hodnotil velmi vysoko, a to jsem pár bank zkusil.
V čem spočívají ty lepší služby?
Relativně hustá pobočková síť, což je důležité pro firmy a úřady, kteří tam potřebují z nějakého důvodu často chodit osobně. Ale kromě toho?
Jinak mě se líbí ta jejich parodie na zabezpečení. Telefonní rozhovor, kde jako identifikační údaje je rodné číslo a 3 podobné věci. Už několikrát jsem tam volal, byvše požádán nešťastnicí, kdy účet byl napsán na manžela, a to jejich "zabezpečení" potřebovalo slyšet mužský hlas.