Souhlasím, že Vodafone, jedno oko s šedým zákalem, mezi slepými králem. Co s tím? Mě vychází nechat si číslo, a používat to jen na příjem a nouzově i na volání.
Hlavní telefonáty vyřizovat přes internet. Například zde: http://www.ipvox.cz/cs/ceniky-informace/cenik
Výhoda je, že na rozdíl od "šedivek", nebo o 50% usmlouvaných cen na retenčním oddělení, lze toto používat čistě podle potřeby při výrazně nepravidelném množství provolaných minut, kdy se není nutno trefit do nějakého tarifu.
Nakonec, jde volat i z některých mobilů přes tyto služby pomocí datového připojení - pokud si ho člověk ale platí.
A nemyslím si, že to je s leností tak zlé. Vždyť ČR je celosvětově na špici s používáním alternativ ať již k volání, nebo u internetového připojení k jinak ve světě postupně dominujícího vytáčeného, ISDN, ASDL atd. Stejně tak u alternativních dodavatelů energií. A nakonec i s tím bankovnictvím - ta migrace je také nadprůměrná.
Internet Info Měšec.cz (www.mesec.cz)
Váš průvodce finančním světem. ISSN 1213-4414
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.