Rada bych od stejného autora přečtla i članek i o
šokující plány asi 130 nejbohatších a nejvlivnějších lidí světa, kteří jsou sdruženi do tajné elitářské organizace Bilderberg Group, na vyhlazení xy % lidstva. Do plánu jsou namočeni kromě jiných i magnát David Rockefeller, bankéřská rodina Rothschildů a třeba nizozemská královna Beatrix. Setkání Bilderberské skupiny v červnu 2008 účastnil se i šéf diplomacie ČR Karel Schwarzenberg.
Elitářská organizace, která se schází pravidelně jednou ročně při utajeném Bilderberg Group již celé půlstoletí od založení v roce 1954 ovládá prostřednictvím svých politických loutek a ekonomických machinací planetu. Kýženým výsledkem pro ně prý je vytvoření planetárního systému moci.
Pěkná BLBOST! Komu pomůže nějaké vyhlazování? Nebude, kdo by pracoval a něco vytvářel, navíc zem bude zničená a morálně i ekonomicky v troskách.
Síla miliardářů se skládá ze síly méně bohatých lidí. Lépe se žije miliardáři v NewYorku než v Arménii :-).
Naopak nejbohatší lidé světa jako Bill Gates, Donald Trump a další pochopili, že lidstvo nesmí upadnout a tak pomáhají lidem, aby měli lepší život a hodně toho dokázali. Gates podporuje lidi v Etiopii a Trump zase vyučuje lidi skrze vlastní televizní pořad The Appretice (Učeň), jak se dělá business :-)
Nemám rád fanatiky a tento pán se mi tak jeví. Jeho přednáška podle této reportáže byla směsicí náboženství (církev může brát desátky, vyhánění židů, homofobie ...) a opakování známého (bankovnictví částečných rezerv nebo jak se to jmenuje). No prostě hrůza, asi jako kombinace nedělní školy a výletu pro důchodce s předváděním úžasných hrnců za 50 tisíc. Brrr.
Ale je poučné podívat se, kdo všechno se v D.O.S.T. angažuje. Vrtím nesouhlasně hlavou a dělám si poznámky :) že tyto lidi ne-e.
Dobrý den,
na tohle téma jsem se ho taky zeptal, nechtěl jsem to jen uvádět do článku, neboť by se jednalo o offtopic (mimo téma). Na církevní restituce se dívá s nedůvěrou tj. nejspíše je proti nich. A co se týká platů duchovních, myslí si, že by je neměl platit stát, ale sami věřící. Vystupuje také proti Evropské unii a současné velikosti státu. Stát by se podle něj měl plést do života lidí co nejméně :-)
Semín je známý český radikální klerofašista. Normální šašek, nic víc. (Možná má nějaké vnitřní problémy, tak s tím takhle bojuje.) Kdo by snad pochyboval, tak ať si přečte jeho blog, úplně stačí jakýkoli jeden odstavec jakéhokoli článku. To, že současný systém měny kryté dluhem je opravdu divný a má skutečné problémy, na Semínově diagnóze nic nemění.
Dobrý den, pane Lazareviči,
coby přednášející si dovolím učinit pár poznámek: přednášku pořádal Lipový kříž, nikoli Institut sv. Josefa. K modlitbě jsem nevyzýval já, nýbrž moderátor. Lipový kříž sdružuje katolíky a proto je normální, že se na úvod přednášky lidé pomodlí. Věkový průměr rozhodně nebyl 70-80 let, nýbrž výrazně nižší, nicméně je pravda, že starších lidí bylo více (což je dáno složením pořadatelské organizace, s ISJ to nemá nic společného).
O nemoralnosti uctovani uroku jsem cetl i v knizce o ekonomicnych teoriich a i tam se hovorilo o zajimavem paradoxu.
Pokud pujcim penize a budu vyzadovat za to urok, je to (dle teto teorie) nemoralni. Pokud ale za ne koupim pudu a tu pronajmu, je jiz vse v poradku? Tento pohled tedy povazuje za zcela v poradku napr. leasing (nebod zde jde o najem veci, byt s naslednou koupi), ktery je ale obvykle jednou z nejdrazsich forem pujcek, naopak mnohem levnejsi hypoteka uz v poradku neni.
Pokud si ten bigotni krestan mysli, ze svet bez penez je lepsi, nic mu nebrani to zkusit. Pokud vim, naposledy zrusili penize Rudi Khmerove v Kambodzi, jejich 5 leta vlada stala zivot tretinu obyvatelstva.
No, to že Kampuča přišla o třetinu populace ovšem není zapříčiněno bezpeněžní společností. Dokonce za to nemůžou ani ty motyky, kterými tu třetinu národa umlátili. To by bylo jako tvrdit, že je příčinná souvislost mezi tím, kdo byl v padesátých letech na dvacetikoruně a oběšením Záviše Kalandry.
Ono jde spíše o to, že když si někdo myslí, že změní svět tak, že potlačí přirozené lidské vlastnosti (sobectví, závist, touhu po moci a majetku), tak to vždy skončí špatně. Mnohem efektivnější je tyto vlastnosti využít.
Jak říká jedna ekonomická poučka - jedinec směřující k uspokojení své vlastní sobecké potřeby poslouží společnosti lépe, než jakýkoliv státní zásah.