Koukám, že Poštovka se rozjela. Já se o tom postžiru zadarmo dozvěděl na mfóru a ten poplatek 75 kč za výběr z jiného bankomatu byl docela děsivý. Zatím ho na webu pořád mají, tak snad máte opravdu dobré informace :-) Když jsem nedávno slyšel, že ČSOB s mbankou vede soudní spor o název "max", tak mě tak napadá, že to postžiro zadarmo není ani tak odpovědí na nářky klientů na poplatky, jak se píše ve článku, ale hlavním konkurenčním tahem na mbank.
No ale fakt je, že mbank se s poštovkou moc porovnávat nedá, tisíce poboček a hafo služeb, které má poštovka hlavně opravdu funkční. Takže minimálně mě dostala a asi si to postžiro založím. Mě se líbí hlavně ten GSM banking. Jen moc nechápu ten limit 1000 Kč na poště, o čem se píše ve článku.
A taková kombinace poštovky a mbank je k nezaplacení. V ČR výběry grátis, v zahraničí grátis, na každé poště peníze, cash advance zadarmo, Sky Europe nenaúčtují poplatky, prostě paráda. :-)
A k cemu GSM banking? Staci mit v telefonu OperuMini a muzu bez problemu ovladat svuj ucet.
Neomezeny pocet vyberu z bankomatu - k cemu?
Normalni clovek vic nez 3-4x ze mesic z bankomatu nevybira,
u mBank nemusim alespon hledat bankomat CSOB.
Každému vyhovuje něco jiného. Ne každý má smartphone a k tomu nějaký rozumný datový tarif a přitom chce mít možnost podat platbu i bez připojení k Internetu - např. má Internet v práci a nechce si ho platit ještě domů (to byl můj případ v minulém zaměstnání).
Já průměrně vybírám méně něž 1 x měsíčně (naopak často chodím ještě ukládat), ale asi nebudu ten úplně průměrný klient. Naopak někdo zase nechce nosit v peněžence víc než několik set a pohybuje se někde, kde je dostatečně hustá síť bankomatů ČSOB, tak si rád vybere třeba každý den.
Naprosto správná úvaha, každému vyhovuje něco jiného, někoho uspokojí mBanka s minimem služeb a šuntem kartou, někoho PS i přes vysoko nasazenou cenou hotovostních operací na pobočkách, které mimochodem mBanka neumožňuje vůbec. A k té GSM bance, nějak nechápu, jak ten předřečník pomocí opery přes mBanku třeba dobije kredit na svém mobilním telefonu. Už se s tím konečně smiřte, že mBanka je sociální produkt pro naprosto nenáročného klienta.
A to mě zase mBank vyhovuje a kartou jsem zatím zaplatil všude, kde jsem potřeboval, v ČR, na britském e-shopu nebo v hotelu v Dominikánské republice.
GSM banking nepotřebuju, doma i v práci připojení k Internetu mám a kredit dobíjím v bankomatu který mám v ulici pár metrů od baráku přístupný non-stop. Ale uznávám, že někomu vyhovuje něco jiného.
Hlavně že je u ní tolik socek, co? Přístup k netu obvykle socky nemají a nediskutují na něm, natož aby jeho pomocí platily. A pokud máte dojem, že je to banka pro socky, tak milá mBank teď slaví v Čechách 1. výročí. Protože si váží svých klientů, pozvala je na oslavu tohoto výročí do Prahy a do Brna. Jen v Praze se zatím přihlásilo přes 6.000 lidí, jdou tam klienti i s celými rodinami. Nezlobte se, ale tohle je první banka, co něco takového pro své klienty dělá. Nějak jsem to třeba u ČSAS nebo u KB nezaznamenala, tam tak akorát generální ředitel dostal k výročí vyšší prebendy.
Normální člověk nebude od dubna den co den znovu a znovu psát na mFóru dotaz, kdy bude to či ono , například kreditka u mBanky je takový fantom opery, každý o ní už rok mluví a nikdo ji nikdy neviděl, a tak je to u této skorobanky se vším, na co se podíváš. Normální nesocka si zajde do své normální banky, vybere si z několika typů kreditních karet a za pár minut je hotovo. To je dle mne definice banky pro nesocky.
Normalni nesocka si poridi kreditku jinde treba i s nejakymi odmenami nebo body (napr. ING/GEMM) s vedenim zdarma a bez poplatku ji splaci z mBank.
Poridi ji i treba v te vasi uzasne kamenne bance. No a az to mBank jednou spusti, tak zvazi jestli tu kreditku vymenit nebo ne.
No a na co dalsiho jsi se jeste podival u mBank, ze je na to tolik dotazu na mForu ?
Mimochodem na Lupe je uvaha na tema zda zakaznicka fora neslouzi jen k vydirani par nespokojenymi zakazniky. Tusim ze to poznamenal Fila Hruby z Vodafone.
Mimochodem na Lupe je uvaha na tema zda zakaznicka fora neslouzi jen k vydirani par nespokojenymi zaknazniky. Tusim ze to poznamenal Fila Hruby z Vodafone.
Taky proto si mBank vážím, protože je jediná ze všech bank u nás, které se k tomuto kroku odvážily (potom co eBanka fórum zrušila).
Já jsem sledoval mFórum od samého počátku, začátkem letošního roku to mělo ještě nějakou informační hodnotu, ale v současnosti je z fóra jen žumpa sprostých nadávek a urážek, výkřiky divných jedinců a zoufalé volání po rok slibovaných produktech. V podstatě od uvedení SIPA a nepovedené mPůjčky se za celý rok nic nestalo. Proto je sledování mFóra v současnosti naprostá ztráta času a nebo scéna , kde se nonstop ventiluje skupinka "divných" jedinců.
Ač jsem spíš "socka", kreditní kartu nemám, čímž neumožňuji bankám hloupě mne odírat. Jo, debetní embosovaná karta s jakžtakž kvalitním cestovním pojištěním, to je jiná ...
když jsem pracovala u ČS, tak tam se každoročně pořádaly přepychové rauty. Sice ne pro klienty, ale pro různé kategorie zaměstnanců, tedy i pro "dělnictvo". Když jsme pak slyšely, kolik to vychází na hlavu, určitě by bylo lepší, kdyby nám to dali na ruku.
Jo, v tomhle vzpomínám se slzou v oku na mého bývalého zaměstnavatele. Ne, že bychom pořádali takové rauty, ale byli jsme na ně často zváni od různých lifestylových časopisů a ti se uměli rozšoupnout :).
Kolegyně, která měla na starosti marketing, byla od jednoho takového časopisu pozvána na týden na Mallorku :D, samozřejmě all inclusive.
Vlastnictví smartfonu není podmínkou.Stačí telefon ve kterém funguje OperaMini a to je myslím v této době už většina telefonů (kromě těch nejlevnějších bez podpory Javy).
A rozumný datový tarif není potřeba taktéž, pokud je IB uděláno jednodušše, tak moc dat se při provádění příkazu ani nepřenese.
Pokud se človek pohybuje v místě kde je dost bankomatů, tak to nebude asi bydlet v nějaké díře a i ve většině obchodů budou akceptovat karty.
tak v tom pripade asi nejsem normalni clovek... vybery z bankomatu mam u CS zadarmo a bankomat za rohem. Takze si v klidu vyberu treba jen 200 kc a klidne 30x za mesic. Ani jeden z uctu z clanku by mi nevyhovoval diky omezenym moznostem vyberu hotovosti a omezenemu poctu bankomatu. Pri rozumne konfiguraci uctu se da i u CS vejit s prehledem do 80 - 90 kc/mes coz snad nikoho na lopatky nepolozi...
"80 - 90 kc/mes coz snad nikoho na lopatky nepolozi"
Něž platit zbytečně bance, to si raději koupím 2* DVD ve stánku.
Jinak Česká Spořitelna je přesně ukázka banky, která svými nekonečnými frontami nutí své lidi používat Internetbanking, takže proč už nejít rovnou k mBank.
A mě 3 výběry měsíčně zdarma u mBank stačí. Navíc vybírat u bankomatu ČS a vystát tam vždy frontu 5-6 lidí, děkuji nechci. Tu banku u nás používá až moc lidí.
A není to snad ideální stav, že můžeš vybírat z každého bankomatu. U mého zahraničního konta to mám naprosto stejně, taky za jeden poplatek (i když ne nulový) můžu vybírat z naprosto jakéhokoliv bankomatu.
Jak se ukazuje Bohouši, tak naopak hobliny a jiné "hodnotnější" věci máš v hlavě ty, podle tvého projevu.
Když banka nemá nějakou službu, tak se může dohodnout s jinou bankou (FIO má platební karty od ČSOB atd). Co je na tom špatného.
Že sama mBanka nemá jediný bankomat je přece jedno. K čemu by jí byl? Než by si udělala 10 vlastních po 1M za jeden, tak raději platí jiným bankám, jen proto se do mě musíš navážet?
Pokud by stejnou metodu , tedy zrušení vlastní bankomatové sítě a nákup služeb u někoho jiného zvolila u nás každá banka, došlo by ihned k totálnímu kolapsu českého bankovnictví. Toto parazitování na službách jiných funguje jen do určitého okamžiku. Nejlepší je, že každý mFanatik vychvalující mBanku za to "moudré " rozhodnutí nevlastnit jediný bankomat ( v Polské mBance je tomu naprosto jinak) rád používá bankomaty těch zlých poplatkových bank financovaných z měsíčních poplatků těch ostatních "hloupých" klientů. A ještě si myslí, jak je chytrej a jak jsou ti ostatní klienti blbci. Přitom by si bez nich mohl s delfínem leda tak ....
1) jsou i nezávislé sítě bankomatů, které neprovozují banky (v supermárketech a podobně)
2) nikdo nenutí banky, aby si přes jejich vlastní bamkomaty vybíraly i ostatní banky
Takže o nějakém parazitování nemůže pýt řeč
Je to simbióza, a kdo to nechápe, ten to prostě nechápe.
Povzdechy, kde bychom byli bez bankomatů xyz ústavu a že mBank nemá žádné bankomaty jsou mimo mísu.
Hodně podobně to má Citibank - ta má pronajatou síť bankomatů Euronet, takže se tváří jako "jejich" bankomaty a myslím, že stejným způsobem to bude mít mBank v Polsku.
Předpokládám, že zatím se to mBance nevyplatí (nemá tolik klientů, resp. výběrů), až jich bude víc, tak to možná udělá stejným způsobem (pronajme si síť od některého nezávislého provozovatele).
Každopádně pro klienty je současná situace výhodnější - můžou vybírat z jakéhokoliv bankomatu zdarma (do 3 výběrů v měsíci).
Jaké parazitování? mBanka za použití cizího bankomatu zákazníkem platí, stejně jako si platí ostatní banky mezi sebou. Parazitování vypadá úplně jinak.
Pořád je výhodnější použít 3x zdarma jakýkoliv bankomat, než stát u ČS a čekat ve frontě jak na banány :-)
Něž začnete o ostatních psát, že jsou blbci, tak si o problematice něco malinko zjistěte, to je rada do života zdarma :-)
To je taková hloupost, co tu píšeš. Jak bez poplatků? Ty si myslíš, že je to zadarmo? Za každý tvůj výběr zaplatí mBanka majitelům bankomatové sítě cca 40-60Kč. Tyto peníze pak samozřejmě chybí na rozvoj dalších služeb a podle toho také mBanka po roce provozu vypadá. Vůbec si nejsem jist, jestli je toto ta správná cesta.
Víš ty, kolik stojí jeden bankomat? 1M Kč
Víš kolik stojí jedna budova banky a úřednící v ní + plyn, elekřina PCčka a další věci?
Proti tomu je zaplatit jiné bance nejenom za výběr z bankomatu, ale i za cash advance!!! úplně zadarmo, to není ani promile nákladů.
Si to spočti a zamysli se nad tím, kdo má jaké náklady.
To je jak jsou pořád v TV reklamy na pojištovnu, která jede čistě online a ta reklama říká, že jsou o xx procent levnější, protože jedou online, ale že za ty reklamy dali xx M Kč, a že jsou kvůli tomu v šíleném mínusu, to už neříkají...
Tak se přehlas k té slavné on-line pojišťovně. Levná pojistka jistě potěší, až do okamžiku první pojistné události, pak poznáš, zač je toho loket. Ale kdo nevěří, ať tam běží.
Ty asi nechápeš, co je ekonomicky výhodné, a jak se podniká.
A snažíš se jen rýpat.
Si zlepši vzdělání, začni uvažovat a relaxovat (nějaký kurz na odbourání agrese by se taky hodil). Možná pak budeš chápat co píšu a nebudeš zde agresivně útočit.
Pokud máte sjednáno levné povinné ručení, tak vám můe být celkem jedno, zda jste u levné pojišťovny, protože v případě pojistné události pojišťovna neplní vám, ale poškozenému. Proto si tam uzavírají pojistky hlavně vychcánci s tím, že kdyby se to plnění škody týkalo jich, tak si takovou pojistku neuzavřou.
Třeba pan Adámek, co tak dobře ekonomicky uvažuje, prozře, až to do něj na silnici napere nějaké vychcané pako, které bude jako na potvoru zákonně pojištěno u té super online pojišťovny. Ne že bych mu to přál :o)
:) správně, chovejme se správně a kupujme jen ta nejdražší pojištění, platmě si jen ty nejdražší paušály v bankách (o tom přece tato diskuse je) a pak bude svět krásný :) LOL.
Ale klidně si kupujme ta nejlevnější pojištění, a pak se divme, že pojišťovna míní plnit pouze v případku, došlo-li k pojistné události v úterý a v březnu ;-).
Můj poslední pojistný případ byl vyhořelý modem od přepětí/blesku, a pojištovna mi oznámila, že pokud nebudu mít vyhořelou celou elektriku (spálené krabice atd.), tak nic nedostanu.
Od té doby uzavírám pojištění jen na kompletní zničení nemovitosti proti požáru, krupobití atd., kde je škoda jasná. Takže už nemám žádné iluze (jednalo se samozřejmě o tu krásnou, velkou, nejstarší, nejskvělejší, nejlepší Českou pojišťovnu...).
Toto je diskuse o bankovních účtech, jsme offtopic, odhlašuji se, dále nemá smysl pokračovat...
Jestli to byl opravdu jen modem - ten má hodnotu tak mezi 2 - 3 stovkami, tak to by snad přišlo víc to lítání okolo než nový modem za vlastní. Nebo se to stalo před 15ti lety, to mohl stát modem 10x víc.
Proč tedy uvádíte "...vyhořelý modem ..." jako vaši poslední pojistnou událost? Nebo to máme chápat tak, že k vaší poslední pojistné události došlo před více jak 10ti lety?
Ano, k moji poslední pojistné události došlo před více než 10ti lety. Od té doby mám jedinou pojistku a to je proti živelnému zničení mé nemovitosti, nic jiného nepotřebuji. V záplavové zóně nejsem, kripobití jsem nezažil a nepamatuji, kdy by v okolí někdo vyhořel, takže doufám, že za svůj život ani další pojistnou událost mít nebudu.
A mimochodem auto nevlastním, ekonomičtější je veřejná doprava + taxík, takže neřeším ob rok rozbité sklo, či blatník...
Zaměstnanec nejsem, nemám odpovědnost za škody, osobní odpovědnost, a když si člověk spočte škody v případě vykradení, tak si pojistku domácnosti taky neuzavře, protože je levnější si koupit vše nové a neštvát se s pojistkou.
Takže mám jen jednu pojistku na to, co by mě opravdu bolelo (tak jak se má právě pojištovat), a jsem velmi spokojen...
Tak to jsme na tom podobně. Já ještě doporučuji pojistku odpovědnostní, stojí to pár korun (v mém případě 360 Kč ročně) a i když i tahle má různé díry, myslím, že za tu cenu stojí.
Ta pojistka má právě až moc děr. Jsem o ni uvažoval, ale pak jsem ji zavrhnul. Zajímalo mě akorá, jestli případný pád větve ze stromu na mém pozemku se dá pojistit atd. a zjistil jsem, že ani nemusím, protože pokud stromy udržuji, tak se jedná o živelnou pohromu, za kterou nemůžu být zodpovědný, na to jsem ji právě chtěl. Možná tak pro extrémní sportovce, kteří můžou někoho přizabít je dobrá, když člověk někomu může hodně ublížit. Ale na ty prkotiny (škody dětí), co se běžně "bouchá" je právě něpoužitelná :(.
Mě by bolel opravdu asi jen ten barák, a jinde rizika nevidím, i když na tu odpovědnost se podívám ještě příští rok, kdy budu předělávát pojistku, dávají ji k pojistce od baráku tuším za stovku, či dvě, tak se na ni mrknu, jestli by se mi nehodila.
Nejhorší je, když někdo nemá peníze a pojistí se úplně proti všemu a platí třeba 15k ročně jen na pojistkách, to opravdu nechápu.
Ale škody způsobené dětmi právě hradí - stačí když jí má jeden z rodičů a vztahuje se i na manžela/manželku a nezletilé děti žijící ve společné domácnosti, stejně jako škody způsobené drobnými domácími zvířaty (např. pes když někoho pokouše, na vesnici třeba slepice); teda aspoň ta moje :)
Konkrétně u povinného ručení vůbec nezáleží na tom, jestli daná pojišťovna je on-line nebo ne, jestli má v ceně povinného ručení zahrnuté asisteční služby (pro viníka), cestovní pojištění, popř. jiné "serepetičky".
Minimální limity jsou stanoveny zákonem a pokud není pojišťovna schopna dostát svým závazkům, nastupuje Česká kancelář pojistielů.
Jediné, na co by měl stát dbát, je to, aby příslušné limity byly dostatečné, ideálně neomezené (jako to bylo za doby monopolu České pojišťovny).
Citibank podvadi prostrednictvim obchodnich zastupcu, ktere naslibuji vse mozne abychom jste podepsali smlouvu a pak budou posilat pokuty ani nevit proc.
Já teď asi tenhle účet mám, neboť mi ho bez mého svolení změnili, a teda hrůza. Za výběr 39, za vklad 50 a výběr na poště 100. Založila jsem si mKonto a hned co doplatím kontokorent účet ruším -.-