Dotyčného pána naprosto chápu, ale nechápu, co kohokoliv láká na GE. Až budu chtít opět nový mobil a nebudu ho chtít koupit za fullprice (což pochybuju), tak si ho vezmu někde na splátky nebo na kreditku. Nic by mě nedonutilo platit u GE za nic extra služby (alespoň pro mě konkrétně nic extra nemají) a drahý úvěry.
Co kohokoliv láká na GE? No přece právě ten mobilní telefon. Spousta našich milých, pracovitých snědých spoluobčanů si založila účet, aby získala Bosche, který pak obratem ruky prodávala v bazarech... GE se chlubí, kolik má klientů využívajících mobilní bankovnictví - bohužel mám dojem, že uvádí, kolik rozdala mobilních telefonů - tipuji, že z tohoto počtu je tak 20% klientů GSM Banking skutečně využívajících.
Dobrý den. Přečetl jsem si článek "Bez mobilu u GE" a musím reagovat. Pán, který popisoval svůj problém má pravdu a skutečně tak pracovníci GECB konají. Tedy nejedná se o ojedinělý případ. Osobně mám stejnou zkušenost. Ale absurdita GECB pokračuje. Já jsem taktéž klientem několik let a žádal jsem o zvýšení kontokorentu tuším ze 7.000,- Kč na 14.000,- Kč. Ikdyž mi od počátku chodí měsíčně celá mzda na účet a z tohoto je zřejmé, že jsem pořád zaměstnán a to u stejného zaměstnavatele, přesto po mě žádali vyplnění dotazníku o výši příjmu. Když jsem protestoval, tak jsem neuspěl, přitom mluvčí GECB řekl, že na požádání lze udělit vyjímku. Tedy kvůli nesmyslným 7.000,- Kč jsem musel jet na ředitelství své "firmy" (státní zaměstnanec)do 30 km vzdáleného města, aby mi potvrdili to co banka již ví z pohybů na účtu. To absurdní na tom je to, že po 2 měsících mi přišel dopis z GECB, že mi dají ihned půjčku až do výše 130.000,-Kč a přitom nechtějí potvrzení o výši příjmu. Řekněte mi Váš názor, jsou skutečně tak debilní a nebo si z lidí dělají legraci....
S pozdravem
David Fischer