Názory k článku Bedlivý dohled nad pojišťovnami

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 3. 2019 10:22

    line1 (neregistrovaný)

    Hloubkovou kontrolu potřebuje pojišťovna AXA klienti jsou velice nespokojení
    pracovníci jsou nevstřícní, nerozumí své práci, mají nepořádek ve své práci
    likvidátoři nejsou žádní odborníci znalí technici a tím to vše vzniká
    likvidátoři pojistných událostí pracují pro více pojišťoven

  • 29. 3. 2019 10:33

    line1 (neregistrovaný)

    Hloubkovou kontrolu potřebuje pojišťovna AXA klienti jsou velice nespokojení
    pracovníci jsou nevstřícní, nerozumí své práci, mají nepořádek ve své práci
    likvidátoři nejsou žádní odborníci znalí technici a tím to vše vzniká
    likvidátoři pojistných událostí pracují pro více pojišťoven, sami likvidátoři pojistných událostí
    se nemohou dovolat na pojišťovnu AXA když jsou u klienta, aby si ověřili důležité informace
    nemají "své telefonní číslo" Toto vše vede k tomu, aby klient podepsal s čím nesouhlasí např.
    i s tím když tam máte chybné údaje v adrese.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).