Způsob ověření výše ceny hovoru asi nebyl nejvhodnější, protože zamítnutá autorizace ještě neznamená, že by v případě nezamítnutí došlo k čerpání celé dané částky a nic by se nevracelo. Firma si takto může jen ověřovat jestli je karta krytá. Podobně to dělají třeba hotely, když si rezervujete pokoj v cizině a uvedete platební kartu, také vám někdy naúčtují částku za jednu noc (na kterou by měli nárok v případě no-show), a pokud autorizace neprojde, nejspíš si u vás ověří jestli to myslíte vážně a nejste nějaký srandista. Samozřejmě pokud pobyt dle podmínek hotelu třeba den předem zrušíte, částku vám vrátí. Stejně tak mohla telefonní společnost udělat vyúčtování a zbytek vrátit, v opačném případě by asi brzy přišla na hůl (každý by volal zadarmo z nekrytého účtu :). Netvrdím samozřejmě že to je případ této společnosti.