Názory k článku Banky zavádějí samoobslužné zóny, finanční potřeby vyřídíte kdykoli

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 3. 2010 14:59

    valesek (neregistrovaný)

    „Banky zavádějí samoobslužné zóny, finanční potřeby vyřídíte kdykoli“: Skoda ja uz myslel, ze tam bude rada baliku penez, ja prijdu a vezmu si jeden, pak tam zadam sve rodne cislo a mam pujcku. (samozrejme bych zadal cizi rodne cislo).

    A zase to nebude po mem :)

  • 4. 3. 2010 22:21

    Honza (neregistrovaný)

    Jediná služba, kterou bych mohl využít je vkládání hotových peněz bankomatem. Jinak na platbu složenek, dobíjení kreditu, převody atd. nepotřebuji speciální automaty – takové operace si normálně udělám přes Internet Banking z pohodlí domova (nebo například z práce, od někoho z rodiny, no prakticky kdekoliv, kde si můžu otevřít notebook a připojit se k Internetu).

    Myslím, že většina lidí to bude mít podobné – kdo má rád elektronické bankovnictví, tak si účet bude obsluhovat přes InternetBanking a kdo je absolutně proti IB (např. důchodci), tak ti se nenaučí ovládat ani transakční terminál… :-DD

    --

    Podle mě je nejlepší taková banka, o které člověk vůbec neví, neotravuje ho a nemusí tam čekat ve frontách a někam jezdit… IB jsem měl jako jeden z prvních lidí v ČR a čekal jsem na to jak na smilování!
    V současné době mám na běžné platební operace mBank a její pobočku jsem za celé dva roky, co mám u nich účet, neviděl a ani mi nijak nechybí :-) Vše mám hotové během vteřiny…

    Když si vzpomenu na ty doby, kdy jsem musel do banky a tam čekat třeba hodinu… Já vím, stejně se doma „rýpu v zadku“ a ušetřený čas věnuju sledování House, M.D. nebo Simpsonových, ale všechno lepší jak někde zbytečně čekat jak trubka :-DDD

  • 4. 3. 2010 23:59

    Méďa Béďa (neregistrovaný)

    Hm, mít jako jeden z prvních lidí v ČR IB a nakonec skončit u IB mBank… Jak se tomu říká? Masochismus?

  • 5. 3. 2010 7:46

    Patrik Chrz

    Já bych ty samoobslužné zóny úplně nezatracoval. Ano, nejspíš to nebude vhodné pro ty, co to s počítačem neumí, ale může se najít skupina lidí, kteří to sice s PC umí a používají ho např. v zaměstnání, ale doma ho nemají (nechtějí, nepotřebují). Ne vždy smí/chtějí přistupovat ke svému účtu ze zaměstnání a pro tyhle lidi je to zajímavá volba.
    Kdysi dávno, když jsem byl (tehdy ještě) u Živnostenské banky, tak jsem jejich samoobslužnou zónu využíval. Nejdřív se mi totiž nedařilo rozchodit IB v práci a i když se mi to později podařilo, nebyl jsem v práci non-stop :) a občas jsem potřeboval něco zadat i mimo tuto dobu. Pobočku banky jsem měl kousek, tak to nebyl problém (PC jsem tehdy neměl).
    A i když někdo PC má a IB normálně využívá, tak jako na potvoru se stane, že mu z nějakého důvodu nebude fungovat. A než chodit do internetové kavárny (krom toto že to bude méně bezpečné to navíc nebude zadarmo), může využít tuto alternativu.

  • 9. 3. 2010 2:13

    jezevec (neregistrovaný)

    řekl bych že neochota bank zavádět samoobslužné zony je dána spíše dnes moderní tendencí vnucovat lidem na přepážkách doplňkové a komplexní služby, přípdadně služby dceřinek a kartelů. kdo přijde na samoobslužný box si vyřídí co potřebuje a vypadne – a pracovník přepážky ztrácí možnost ho marketingově oslovit. (teda ne že by mi to chybělo)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).