Jestliže je uživatel ochotný kliknout v emailu nazvaném "Můj drahý uzivatel" od kohosi na odkaz a na adrese www.mojebanka.ru a zde zadat svoje přihlašovací údaje a telefon a pak ještě volajícímu mluvícímu špatnou češtinou nadiktovat SMS kód k transkaci, tak proti tomu není prakticky obrana :(
Podle autora to samozřejmě bude chyba programátora bankovního systému. Programátor to měl napsat tak aby uživatel nemohl zadat přihlašovací údaje někam do tramtárie nebo ani je po telefonu nadiktovat někomu kdo se vydává za pracovníka banky.
Banky neustále opakují, že uživatel nemá nikdy a nikomu posílat žádné přihlašovací údaje ani autorizační sms.
Pokud někdo obojí pošle někomu cizímu tak je to čistě a pouze blbost uživatele.
Je to stejné jako obviňovat výrobce aut, za to že někdo ukradl majiteli auto poté co majitel dotyčnému sám předal klíče od auta.