no, kdyz uz nese klient odpovednost za vznikle skody, pak by tomuto meli alepson banky upravit take ony nehorazne poplatky za blokace karet.
V tomto bode je potreba pochvalit napřiklad ŽB která má veskere blokace karet 24 hodin denne zcela zdarma, coz alespon castecne vyvazuje ztraty vznikle nebezpecim zneuziti karty.
Tyto poplatky byl i duvod proc jsem odesel od eBanky, protoze v dobe kdy me ukradli veskere doklady a ja prisel o 2 platebni karty a zaplatil jsem 7400 za nesmyslne blokace. To me pripadalo vazne hodne na muj vkus.
no ... oni jsou vubec kapitola sama o sobe.
Pamatuji si ze v dobe kd ymi onehda ukradli mezi doklady i platebni karty, tam mi ukradli i pristupovy el.klic. jak karty tak el. klic jsem si nechal pres infolinku okamzite zablokovat. Karty sice zablokovany byly (jeste aby ne za ty penize), ovsem na onen klic pracovnice infolinky nejak pozapomela i kdyz jsme se ji jeste asi 3x zeptal jestli to je tedy vsechno zablokovane a ona me o tom 3x utvrdila.
O onom nezablokovanem klici jsem se dozvedel az na pobocce, kam jsem sel pisemne potvrdit blokaci karty a zaroven jsem chtel pozadat o novy pristupovy klic, v tu chvili se pracovnice hrozne divila proc, kdyz uz jeden mam. Nezminit se o tom, klic by nebyl zablokovan snad do dneska.
No, moje posledni dobra zkusenost od prejmenovani Expandie na eBanka byla, ze ucet mi byl zrusen behem velmi kratek chvilky na pobocce bez cekani, byt opet za poplatek, ale to za to stalo vzhledem k tomu ze v ŽB me nyni ucet stoji rocne to co v eBance delali mesicni poplatky.