Názory k článku Banka chtěla zrušit účet kvůli neaktuálním údajům, ty se však neměnily

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 6. 2020 9:05

    frantafous

    V Poštovní spořitelně jsme založili účty, když jsme se dozvěděli, že mají vše zadara, ale od doby, kdy dali podmínku příjmu 16 tisíc, tak jsem účet zrušil a ani nejednal podle rady bankovní úřednice - vybírat z bankomatu hotovost a ihned uložit vkladomatem, čímž by se příjem jakoby navýšil. Jestli pan Novák měl nižší příjmy, než je potřeba pro bezplatné vedení účtu, tak bych od skupiny ČSOB odešel sám třeba k bance Equa a pořídil si smartphone pro bankovní aplikaci nebo bance Fio, když navštěvuje pobočku. Letos mi pošťačka zase řekla, že na poště, kde je poštovní spořitelna, tak daň z nemovitosti nelze zaplatit bezhotovostně kartou. Příští rok to snad už půjde kartou?

  • 26. 6. 2020 9:30

    Lol Phirae

    Fascinující. Již 10 let ČSOB vracím různé výpisy z účtů, které nám chodí na bývalého majitele baráku (BÚ, nějaké fondy atd.). Naprosto bez odezvy. Chodí furt dál.

  • 28. 6. 2020 22:38

    bez přezdívky

    Mozna je to 'karma' za vsechny ty hate a nesmyslne prispevky Lole... bozi mlyny tomu rikej a za me? DOBRE TI TAK... ale no offense...

  • 26. 6. 2020 16:28

    mr

    Banka chtěla zrušit účet kvůli neaktuálním údajům, ty se však neměnily.

    Stejný problém jen v něčem jiném.
    Emailový server yahoo.com a microsoft.com, zrušili emailové účty kvůli neaktuálním údajům bez upozornění. Ty se ale neměnily a oni si je změnili podle svého nařízení. To samé udělá slídil google od 22.7.2020 svým soukromým získáváním nelegálních skrytých prodejných dat, které jsou namířené na klienta účtu a jejich ziskům.
    Další parazit je třeba Creditas banka. Přestože nemám u nich žádný účet ale jen JEJICH nepoužitelné internetové bankovnictví které roky nepoužívám, rozeslala každému aby se vyjádřili k IB i tím budoucí spojené sledovací mobilní aplikace Banking mobile Richee. Odepsal jsem, že mobilní bankovnictví nepoužívám a že ho odmítám podporovat i v budoucnu.Ať si rozdělí bankovní a mobilní bankovnictví zvlášť. Jejich naprostá lenost se nakonec ukázala narcismem v odpovědi pouze úřednice bez inteligence odpovědi, že se celé internetové bankovnictví zruší k 22.7.2020. Vždyť MOJE NENÍ a vše je stejné jako předtím! Zřejmě je v tom budoucí zájem propojených investic které nejsou zatím jejich a neumí je ošetřit a chtějí je zablokovat a nevyplatit, právě technokraticky zákeřnou technologií nevyspělé zneužitelné digitální aplikace v mnoha směrech pro připoutané a vysávané bankovním systémem.
    To, že nutí lidi k iniciaci aktuálních účtů které nazývají neaktuální je podvod, aby jim klient dal své další údaje které chtějí zneužít nad zákonem daný zákony.Tváří se jako antivirus ale ŠÍŘÍ VELICE NEBEZPEČNÝ VIRUS.

    26. 6. 2020, 16:32 editováno autorem komentáře

  • 30. 6. 2020 7:22

    bez přezdívky

    Přidávám se k diskuzi, to samé přišlo i mě, koukal jsme na to jak jelen. V bance nic nevěděli, napsal jsme stížnost a oni, že nebyli aktuální údaje, přitom se žádné neměnily, to mi potvrdil bankéř na pobočce. Aby toho nebylo málo tak mi zablokovali kartu, jen tak bez předchozí informace....můžu říci, že je nyní testuji s osobním kontem, pokud to bude stát za prd, a zatím nic moc jdu jinam fakt ČSOB NE...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).