Vlákno názorů k článku AXA Bank podcenila bezpečnost, spořicí účty šlo cíleně blokovat od cenda - Internetový formulář jsem u AXA bank vyplnil 14.2.2010. Dnes je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 3. 2010 20:02

    cenda (neregistrovaný)

    Internetový formulář jsem u AXA bank vyplnil 14.2.2010. Dnes je 24.3. a účet stále nemám přes opakované urgence otevřený. Pochybuji, že je založení účtu tak snadné, jak se v článku uvádí.

  • 29. 3. 2010 23:11

    b1r2k (neregistrovaný)

    dne 8.2.2010 na pobočce podepsaná žádost o zřízení účtu,
    dne 2.3.2010 odesílány podepsané smlouvy o účtu
    dnes 29.3.2010 bez odezvy od AXA banky
    8.4.2010 to budou 2 MĚSÍCE !!!!!!!!!!!!!!!
    Na dnešní dobu rychlost jak blesk -bez komentáře

  • 31. 3. 2010 9:21

    květa (neregistrovaný)

    Jsem na to podobně. Volal jsem na call centrum s jednoduchým dotazem – v jakém stavu je moje žádost.

    Z Axa bank mě odpovídala operátorka, která evidentně nově prošla školením o „asertivitě“ a úplně nesmyslně se snažila za každou cenu nějaké naučené pravidlo na mě uplatnit.
    Bohužel její odpovědi byly falešné a protichůdné:

    – „Váš účet byl již otevřen…“, za chvíli pak
    - „Vaše žádost ještě nebyla zpracována…“, později
    - „Koncem týdne dostanete uvítací balíček…“ (před čtrnácti dny, dodnes nic),
    - „Axa bank nečekala takový zájem o účty…“

    a podobně.

    Shrnutu podtrženo – hrůza, děs.

    Květa

  • 31. 3. 2010 21:42

    Betuzilka (neregistrovaný)

    Mám naprosto stejnou zkušenost u AXY a jejího spořícího účtu. Už tři týdny čekám na otevření účtu a pořád NIC!!!!
    Podle toho co tu píšete přede mnou, nebudu ani volat operátorku. Jsou to neskuteční amatéři a tohle mi stačilo. Nesvěřila bych jim ze svých úspor ani korunu. Peníze uložím na ING konto. Založení ING konta byla naprostá balada a blesková rychlost. I když nyní snížili úrok, je to podle mě ten nejlepší spořící účet na trhu. Co myslíte?

  • 31. 3. 2010 23:33

    Stáňa (neregistrovaný)

    AXA to je hrůza.Taky jsem čekala,taky urgovala a když mi přišla smlouva v obálce vhozená do schránky znejistila jsem.Čekala jsem dopis do vlastních rukou když tam je napsáno číslo účtu ,přístupové číslo k účtu atd.
    Aktivovat účet se mi podařilo až po 3 týdnech !!!!
    Jako zkoušku jsem převedla 100.- Kč z účtu který jsem uvedla do smlouvy na účet AXY.Další zkouška měla být naopak,ale bohužel.!!!Ne­podařilo se mi peníze převést zpět. Ovládání účtu katastrofa.Ještě že jsem tam vložila jen 100.-Kč

  • 13. 4. 2010 0:32

    balderys (neregistrovaný)

    Po cca mesici od zalozeni (osobne v klientskem centru) prisla smlouva z pristupovymi udaji. To hozeni do schranky neni moc pekne.
    Aktivovat to hned neslo (psalo to „missing value …“, volal jsem na infolinku, tam samozrejme znali jediny nauceny postup o spatne zadanem hesle, jiny kontakt na technickou podporu mi nedali. Poslal jsem mail na info@axa.cz, dodnes zadna odezva. Ucet se podarilo aktivovat po tydnu (kdovi, treba to blokuji schvalne z bezpecnostnich duvodu, kvuli tem dopisum, ale stejne, jak by se to clovek dozvedel).

    Bohuzel konkurence vypada rychlejsi, spolehlivejsi a duveryhodnejsi. Takhle si dobre jmeno nevybuduji. Sakra clovek jim chce strkat penize a oni nejsou schopni a zalozit ucet ani do dvou dnu (dle smlouvy), jinde to delaji na pockani. Kdyz udelaji takovou kampan, tak to maji ocekavat a ne ze ty zadosti pak vyrizuji „dva lidi nekde v garazi“. Ani nechci radsi vedet jak a kdo „bastli“ to internetove bankovnictvi. Neni dotazena ani takova banalita, jako preklad vsech textu do cestiny, nehlede na tu, ted snad uz, bezpecnost.

    Prvni ani druhy dojem teda nic moc. Tak doufam, ze jim ty uroky vydrzi aspon nejaky cas.

  • 1. 4. 2010 15:13

    Evita (neregistrovaný)

    Už řadu let používán internetové bankovnictví k běžnému účtu a tak jsem si založila přes internet i účty spořící u dvou bank. Vše bez problému. Když zadám příkaz k úhradě ze spořícího účtu v jedné z nich, částka je mi hned odepsána a druhý den je připsána na účtě příjemce. U druhé banky mi částku odepíšou na konci dne a do dvou dnů je na účtě příjemce. Ale protože u jedné z těchto bank klesl rapidně úrok, řekla jsem si, že si založím spořící účet ještě u AXA bank a peníze tam převedu. Byla jsem na prestižní akci našeho obchodního partnera a tam AXA bank byla prezentována jako hlavní partner, takže jsem předpokládala, že jde o profesionála. Ale co se nyní dočítám, je hrůza. Také už je to pěkně dlouhá doba, co jsem si přes internet účet založila, vytiskla žádost, okopírovala doklady a vše odeslala… a nic. Jsem toho názoru, pokud někdo vstupuje masivní reklamou na trh, měl by mít své produkty lidově řečeno vymakané. AXA bank se zachovala jako amatér a nyní lituji, že jsem tam poslala své osobní údaje.

  • 2. 4. 2010 21:34

    Stáňa (neregistrovaný)

    Možná že jim to trvá tak dlouho proto , že se žádost posílá do Brna a smlouva podepsaná mi přišla z Ostravy 30 .Připadá mi, že v Brně žádosti o účet roztřídí a zašlou na nejbližší pobočku k trvalému bydlišti k vyřízení a v tom bude ten problém.

  • 30. 4. 2010 21:55

    petr poula (neregistrovaný)

    Mam stejný názor – čekám cca 30 dní, hned jak dorazí tak to rušim, představa že s touto bankou řeším nějaký problém je děsivá … nedokážou ani zřídit účet v normalnim čase, musim říct super služby po česku :-)

  • 2. 5. 2010 21:31

    MNS (neregistrovaný)

    Celá činost flAxy je značně podezřelá a může se dokonce jednat o úmysl…
    K 50dní založenému účtu nepošlou ani zpětně smlouvu,ani aktivační balíček
    Není i rozumné posílat na takový účet jakékoliv peníze … budou Vám tvrdit že váš účet není aktivní apod.Pokud k učtu nemate zřízeno i pojištění jste pro ně nezajímavý. Již NIKDY,…

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).