potencionálních střádalů tyto stránky nečte, takže budou spíše vycházet z reklam na slibovaný úrok. I kdybych původně chtěl, tak bych jim asi po této ostudě peníze nesvěřil. Koneckonců, spořících účtů je dost, je z čeho vybírat a rozhodně volím již zavedené ústavy, s nimiž už mám nějaké zkušenosti.
„a rozhodně volím již zavedené ústavy, s nimiž už mám nějaké zkušenosti“
A tohle je přesně ten přístup, který „brání“ mnohým klientům odejít od Spořky, KB atd. Říká se tomu zkostnatělost.
Axa konto se naopak mezi bankovními spořicími účty neztratí. Kdo další nabízí kombinaci 2,5 – 3 %, dva převody zadarmo a úrok připisovaný měsíčně?
Z bank nikdo, ze záložen:
Metropolitní spořitelní družstvo – úrok 4 %, ale nemá IB (pobočky Praha a Brno)
Unibon – úrok 3,1 %, ale nemá IB, má být zavedeno během tohoto měsíce, ovšem bude zpoplatněno :(, pobočky má Praha a Ostrava
MPÚ – úrok 2,5 až 3,1 % dle zůstatku (pro horní hranice je tam ale třeba dát pořádnou raketu), spořící účet má zavést někdy během tohoto měsíce, má internetové bankovnictví
Tak to je jasné. Nikdo nebude nabízet vyšší úroky jen tak pro nic a za nic. Pokud by měly stejné možnosti získání vkladů jako banky, nemusely by je přeplácet.
Fio si již vydobylo určitou důvěryhodnost (a to ani ne tak výší sazeb, jako spíše nízkými (ve značné části nulovými) poplatky a kvalitou IB) a nemá problém získávat vklady od klientů, proto nepotřebuje nikoho přeplácet.
Na druhou stranu vklady jsou pojištěné a pokud tam někdo nedá všechny peníze (což bych ostatně nedoporučoval do jakéhokoliv ústavu, protože stát se může cokoliv), aby v případě krachu neměl problém čekat než mu bude vyplacena náhrada z fondu pojištění vkladů, tak v tom nevidím zásadní problém.
Včetně mě, ale obsluhovat účet poštou nebo osobně, zejména když pobočka má otevřeno od desíti do půl šesté (MSD) nebo od půl deváté do pěti (Unibon), tak to fakt ne. Obsluha telefonem přes call centrum by se asi zkousnout dala, i když osobně to velmi nemám rád. Nicméně dlouhodobá neschopnost zprovoznit alespoň základní internetové bankovnictví prostě beru jako indikátor „malosti“ té instituce. Takže pro mě kampeličky prostě ne, jak tu někdo psal, za jedinou důvěryhodnou považuji FIO.
Mohu mít dotaz? Služba tehdy byla nová, tak by se ten zádrhel snad dal pochopit. Jak se na AXA Bank díváte teď, když mnoho ostatních bank klientům lže? (viz článek Spotřebitelské lži bank) AXA je aspoň korektní, pracuji pro ni rád:) Teď mi slevnili pojištění na auto, což je super!:)
Přeji všem mnoho úspěchů
To se bude moci zkoušet nekonečně za sebou, nebo se taky po 3.špatném pokusu zablokuje??? Hádám že udělat script co k vygenerovanému ID bude zkoušet datumy třeba od 1.11960 až do roku 1990 (třeba) by zase nebylo tak těžký.
Nějak se hřeší na to že internet je anonymní a různí ftipákové se tam můžou vyblbout líp než v hospodě. Co kdyby banka prostě jednou za tejden vytiskla IP adresy těhle průzkumníků a předala je policii jako pokusy o bankovní loupež????
o těch wifinách radši moc nemluvte, ve Francii už chystají, právě s novým zákonem o trestání stahovačů, jejich podstatné omezení. Tak aby to někoho nenapadlo i u nás…:( Pak bych to viděl něco na způsob Modrého tlačítka. Podobně jako když se ohlásí skutečné přepadení banky, houkaj sirény a sjížděj se policejní auta z okolí. Napadení přístupu do banky, během zlomku sekundy se vyhodnotí IP adresa, přes providera automaticky místo počítače , a už tam míří nejbližší policejní vůz a v okolí sleduje kdo právě zavírá notebook:)
Tak pokud jde o podnikové proxyny, tak jsem si jistej že když příjdou policajti s přesným časem napadení, tak jim to admin v logu rychle vyhledá,a pak je otázka, jestli dotyčnej nevyletí z práce dřív než ho stačej zavřít.
Druhá věc jsou anonymní proxy na internetu. No tak doufejme že když už si někdo dá to úsilí (a hlavně uvažování) , tak takové blbiny aby blokoval cizí účty dělat nebude…
Pozor tohle neni vtip, a tohle neprovadel vtipalek. Vtip sice muze cloveka namichnout, ale nema zpusobovat realnou skodu, a tento vtipek evidentne ralnou skodu zpusoboval a to jiste ne malou. Uz jenom poslane SMS nebyly v tom mnozstvi urcite zadarmo a kde je poskozena reputace spolecnosti, atd. Cilem tohoto „vtipalka“ nebylo pobavit, ale naopak banku poskodit a to uz je trestne i kdyz si o to takove IB koleduje, nic to nemeni na tom, ze se proste takove svinarny delat nemaji. Takze tohle byl proste utok a ne vtip, takze takoveho cloveka zvete utocnikem a ne vtipalkem.
P.S.: Ten IB od AXA ma evidentne decke problemy, navic je evidentni ze se jedna o dite nejakeho amatera. Podobny problem preci mela i CS pred nekolika lety (a to bylo klientske cislo sloziteji odhadnutelne). ING napr. pouziva tri prihlasovaci udaje z nichz pouze heslo je tajne a dva sou duverne s ruznou urovni duvernosti. K blokovanin uctu dojde jenom pri spravnem zadani tech dvou duvernych udaju, ktere neni jednoduche odhadnout ve sprane kombinaci. Ale jsou i dalsi obrane mechanismy. Kdyz je umi polozit takova blbina, co pak treba soustredeny DOS utok.
Problém lineárně generovaných čísel účtů se na mFóru zmiňoval snad nějaký rok, dva zpátky, klient měl dotaz, zda se čísla účtů u mBank generují nepravidelně nebo lineárně …
Nějak nechápu, že tento systém AXA zavedla, i když něčtou mFórum, je i primitivovi jasné jak snadno je to zneužitelné.
To neni tak docela pravda. Kdyz jsem si pri zalozeni uctu v eBance mel zadat klientske cislo, ptal jsem se jake muze byt. Bylo mi doporuceno RC (nechapu proc) ale s tim ze si muzu vybrat jakekoliv delsi nez tusim 6 cislic a ktere jeste neni pouzito. Zadal jsem cislo meho predchoziho mobilu ktere ted jiz recyklovane pouziva nekdo uplne jiny a RC tam fakt nemam.
Schválně zkusím shrnout dle mých vlastních zkušeností:
ING: Klientské číslo 5 číslic, PIN 4 číslice, heslo volitelné
MPU: Klientské jméno volitelné, heslo volitelné (s omezením na povinnost obsahovat znaky z různých skupin), k tomu aby člověk vůbec měl možnost zadat jméno + heslo musí mít nainstalován bezpečnostní certifikát
FIO: Uživatelské jméno + heslo plně volitelné
Poštovní spořitelna: Identifikační číslo 8 číslic, PIN 4 číslice. PIN je možné změnit
mBank: identifikační číslo klienta 8 číslic, heslo volitelné (s omezením na povinnost obsahovat znaky z různých skupin)
No nevím, jestli je to rozumný nápad a spíš to lidi neodradí. Pokud vidím, že jsou někde nové příspěvky, kliknu na to a místo příspěvků je tam spam, příště už do toho vlákna nejspíš nepolezu.
BTW před časem takhle dopadlo fórum na rozhledny.com – nebylo tam nic jiného než spam, takže tam lidi přestali chodit a časem vyšuměla celá doména.
AXA bank svůj nástup totálně nezvládla. Napumpují milióny do reklamy, udělají nejvýhodnější produkt na trhu a pak nezvládají klienty obsloužit. Já jsem si spořící konto začal vyřizovat na začátku února a doposud jej nemám! Napřed 2 dny nešlo internetovské přihlášení, pak šlo, ale odeslání trvalo tak dlouho, až se samo vypnulo, pak 10 dní tvalo zaslání smlouvy a nyní 10 dní čekám na zaslání hesel a kódů. Ale 3% bez výpovědi a záruka jména instituce mne nalákalo. Asi je to chyba.
Tak, tak, před Axou je třeba se mít neustále ve střehu. Jak tvrdí zkušenější a ve financích déle pracující kolegové, ještě se s Axou máme na co těšit.
Jedná se prý o vrchol amatérismu a jenom zkoušejí, co lidi vydrží a kam až mohou zajít.
A to, co klienti nevidí (systém práce, podklady, školení, vybavenost IT, nastavení procesů, odpovědnost, odbornost, …), to rozhodně růžově nevypadá.
Platí rovnice – AXA = ani nééé standard.
„Jedná se prý o vrchol amatérismu a jenom zkoušejí, co lidi vydrží a kam až mohou zajít.
A to, co klienti nevidí (systém práce, podklady, školení, vybavenost IT, nastavení procesů, odpovědnost, odbornost, …), to rozhodně růžově nevypadá.“ – zaujimalo by ma odkial si tak dobre informovany o tom, ako AXA funguje vo vnutri… pokial si tam nepracoval, tak neries…
Tak já jsem se už po urgencích dočkala. Smlouvu jsem posílala do Brna.Podepsaná mi přišla hozená do schránky a na razítku Ostrava 30.To mě překvapilo. Čekala jsem dopis do vlastních rukou.!!!! Jenže aktivovat účet se mi stejně nepodařilo . Po vložení uživatelského čísla ,hesla , data narození a vygenerovaného čísla mi učet stejně nejde otevřít. Prý neaktivní účet.Jsem přesvědčená že jsem vše zadala správně. Přes internet mám u jiné banky 2 účty a vpoho. Jsem dost zklamaná. Ani nevím jestli tam nějaké peníze někdy uložím. Přestávám jim věřit. A když to tady ještě všechno čtu .........
AXA Group dosáhla téměř čtyřnásobného zlepšení hospodářského výsledku v porovnání s loňským čistým ziskem 923 milionů eur v roce 2008, kdy se plně projevila světová finanční a ekonomická krize.
AXA se rychle rozvíjí, počáteční bolesti byly a budou vždy u nových projektů, dají se ale zvládat, což AXA dokazuje. Začínala pojištěním, sám jsem k nim přešel se svým autem a domem, teď bude mít i svou banku. Já ji věřím… Vždy přinese něco nového vůči konkurenci a hlavně má zastání u banky, která u nás vlastní i KB banku…
Přišla mi smlouva s bankou pouze v jednom exempláři (prázdný tiskopis).Tento jsem měl potvrdit a odeslat zpět(obvykle přijdou dvě a jedna je bankou podepsaná).Navíc si vyhrazují právo smlouvu změnit .Pokud se info o změně z nějakého důvodu k Vám nedostane,považují ji za schválenou.To byl pro mě důvod si s nima nic nezačínat.
Jsem na to podobně. Volal jsem na call centrum s jednoduchým dotazem – v jakém stavu je moje žádost.
Z Axa bank mě odpovídala operátorka, která evidentně nově prošla školením o „asertivitě“ a úplně nesmyslně se snažila za každou cenu nějaké naučené pravidlo na mě uplatnit.
Bohužel její odpovědi byly falešné a protichůdné:
– „Váš účet byl již otevřen…“, za chvíli pak
- „Vaše žádost ještě nebyla zpracována…“, později
- „Koncem týdne dostanete uvítací balíček…“ (před čtrnácti dny, dodnes nic),
- „Axa bank nečekala takový zájem o účty…“
a podobně.
Shrnutu podtrženo – hrůza, děs.
Květa
Mám naprosto stejnou zkušenost u AXY a jejího spořícího účtu. Už tři týdny čekám na otevření účtu a pořád NIC!!!!
Podle toho co tu píšete přede mnou, nebudu ani volat operátorku. Jsou to neskuteční amatéři a tohle mi stačilo. Nesvěřila bych jim ze svých úspor ani korunu. Peníze uložím na ING konto. Založení ING konta byla naprostá balada a blesková rychlost. I když nyní snížili úrok, je to podle mě ten nejlepší spořící účet na trhu. Co myslíte?
AXA to je hrůza.Taky jsem čekala,taky urgovala a když mi přišla smlouva v obálce vhozená do schránky znejistila jsem.Čekala jsem dopis do vlastních rukou když tam je napsáno číslo účtu ,přístupové číslo k účtu atd.
Aktivovat účet se mi podařilo až po 3 týdnech !!!!
Jako zkoušku jsem převedla 100.- Kč z účtu který jsem uvedla do smlouvy na účet AXY.Další zkouška měla být naopak,ale bohužel.!!!Nepodařilo se mi peníze převést zpět. Ovládání účtu katastrofa.Ještě že jsem tam vložila jen 100.-Kč
Po cca mesici od zalozeni (osobne v klientskem centru) prisla smlouva z pristupovymi udaji. To hozeni do schranky neni moc pekne.
Aktivovat to hned neslo (psalo to „missing value …“, volal jsem na infolinku, tam samozrejme znali jediny nauceny postup o spatne zadanem hesle, jiny kontakt na technickou podporu mi nedali. Poslal jsem mail na info@axa.cz, dodnes zadna odezva. Ucet se podarilo aktivovat po tydnu (kdovi, treba to blokuji schvalne z bezpecnostnich duvodu, kvuli tem dopisum, ale stejne, jak by se to clovek dozvedel).
Bohuzel konkurence vypada rychlejsi, spolehlivejsi a duveryhodnejsi. Takhle si dobre jmeno nevybuduji. Sakra clovek jim chce strkat penize a oni nejsou schopni a zalozit ucet ani do dvou dnu (dle smlouvy), jinde to delaji na pockani. Kdyz udelaji takovou kampan, tak to maji ocekavat a ne ze ty zadosti pak vyrizuji „dva lidi nekde v garazi“. Ani nechci radsi vedet jak a kdo „bastli“ to internetove bankovnictvi. Neni dotazena ani takova banalita, jako preklad vsech textu do cestiny, nehlede na tu, ted snad uz, bezpecnost.
Prvni ani druhy dojem teda nic moc. Tak doufam, ze jim ty uroky vydrzi aspon nejaky cas.
Už řadu let používán internetové bankovnictví k běžnému účtu a tak jsem si založila přes internet i účty spořící u dvou bank. Vše bez problému. Když zadám příkaz k úhradě ze spořícího účtu v jedné z nich, částka je mi hned odepsána a druhý den je připsána na účtě příjemce. U druhé banky mi částku odepíšou na konci dne a do dvou dnů je na účtě příjemce. Ale protože u jedné z těchto bank klesl rapidně úrok, řekla jsem si, že si založím spořící účet ještě u AXA bank a peníze tam převedu. Byla jsem na prestižní akci našeho obchodního partnera a tam AXA bank byla prezentována jako hlavní partner, takže jsem předpokládala, že jde o profesionála. Ale co se nyní dočítám, je hrůza. Také už je to pěkně dlouhá doba, co jsem si přes internet účet založila, vytiskla žádost, okopírovala doklady a vše odeslala… a nic. Jsem toho názoru, pokud někdo vstupuje masivní reklamou na trh, měl by mít své produkty lidově řečeno vymakané. AXA bank se zachovala jako amatér a nyní lituji, že jsem tam poslala své osobní údaje.
Celá činost flAxy je značně podezřelá a může se dokonce jednat o úmysl…
K 50dní založenému účtu nepošlou ani zpětně smlouvu,ani aktivační balíček
Není i rozumné posílat na takový účet jakékoliv peníze … budou Vám tvrdit že váš účet není aktivní apod.Pokud k učtu nemate zřízeno i pojištění jste pro ně nezajímavý. Již NIKDY,…
Nevěřte jim! Já o účet žádal už před měsícem, zaslání aktivačního balíčku stále jenom slibují a věší lidem bulíky na nos!!! O jakékoliv komunikaci s bankou nemůže být ani řeč! Nepošlou ani e-mail, ani nezavolají! Dělají si z lidí jen srandu! Pro takovou pochybnou banku tady není prostor. Svědčí to jen o jejich neschopnosti a lajdáctví. Této bance peníze určitě nesvěřím!
Po snížení úroků na ing kontě jsem přešla k Axe. Účet jsem si zřídila přímo na pobočce v Brně u velmi šikovného poradce, který mě už dopředu upozornil, že čekací lhůta je 4–5 týdnů. Po čtyřech týdnech mi přišel balíček. Aktivace proběhla v naprostém pořádku a zatím žádné problémy nemám.
Na aktivační balíček čekám měsíc. Po mém urgenčním telefonátu mi bylo sděleno, že není čitelný údaj na OP, kým byl vydán. I když je to nesmysl, proč mi to neoznámili sami? Těmto amatérům peníze nesvěřím. Neumí zachytit zájem klienta, jak tedy budou se svěřenými penězi hospodařit?
Tak na aktivační balíček jsem čekala víc jak měsíc, neskutečné! Hodí Vám do schránky obyčejný dopis se všemi údaji, vůbec se nenamáhají to zaslat alespoň doporučeně. Aktivace se mi povedla až na třetí pokus. Včera jsem se chtěla do aktivovaného spořícího účtu dostat. Naprosto nemožné!!!! Pořád mi to hlásí, že jsem zadala chybné údaje… přitom vše je zadáno správně. Na ten účet jsem neposlala zatím ani korunu. Připadá mi to naprosto amatérské, internetová aplikace je dělaná na poslední chvíli, podle mého nedostatečně zajištěná a amatérská. Děkuji, ale nemám zájem.
O AXE jsem se dozvěděla zcela náhodně. Jedna naše známá totiž bude oblastní ředitelkou jejich pobočky ( okresní město ). Tato „práce“ byla nabízena přes ÚP. Hlavně nikdo z mého okolí nemůže pochopit, jak se tam mohla tato osůbka dostat. Vystudovala s odřenýma ušima Bc. spec. ped. v Brně ( přes celoživotní vzdělávání, s dipl. prací plnou hrubek a faktických chyb ), nikdy nepracovala v tomto sektoru ( ani jinde ), má absolutně nereálně představy o výdělcích ve školství a můžeme jí věřit asi tak každé 10 slovo. Kdyby se jednalo o tak lukrativní pozici, určitě by se objevily mraky zájemců ( zkušených, vzdělaných, schopných ). Jak potom může někdo takový vést tým ( asi 15 lidí ), budovat ho a řídit. Proč není do této funkce jmenován někdo z řad prověřených pracovníků? To je jim úplně jedno, kdo jejich firmu zastupuje, kdo nabízí její produkty? Nebo už jsou na tom tak špatně a berou každého s tím, že ho, pokud se „nechytí“, za pár týdnů vykopnou. Je mi jedno, jaké výhody nabízejí, nikdy bych u nich neuzavřela žádnou smlouvu, protože bych měla strach, že mi ji nabízí nějaký „amatér“ a podá mi zkreslené informace… to radši jinde méně výhodně, ale jistěji…
Dobrý den, chtěl jsem si také zřídit tento spořící účet u AXA Bank, ale jak je vidět z této diskuse, ale i z jiných diskusí a hodnocení, umístěných na internetu, asi je potřeba vyčkat, než se vedení (asi v Bruselu a v Praze) vzpamatuje, vše uvede do pořádku a zajistí takovou úroveň služeb, zajištění a takové standarty elektronického bankovnictví, které jsou již pro většinu bank nejen ve světě, ale i v ČR naprostou samozřejmostí! Takže – zatím svěřím své peníze někomu jinému – tomu, kdo to již umí a nebude se to „učit“ na mě.
Mám u Axy penzijko nasmlouvané už třikrát, zatím nebyl problém. Až tentokrát už skončilo v říjnu. Zatímco u minulých smluv už jsem měla výplatu do dvou týdnů, tentokrát si ještě zřejmě počkám. Call centrum - děs. Nic konkrétního vám neřeknou - protože to nevědí, jen vás identifikují a připomenou, že jste podepsali akceptaci výplatního termínu, což je celý následující měsíc. Jen se můžu dohadovat na jak vysoký úrok si celou částku uložila banka kdesi v Belgii.Takže si si ode mne vlastně půjčila bezúročně.Možná, že mi to pošlou pod stromeček - termín-netermín :-)).