Vlákno názorů k článku Stát mobilizuje proti bankám od Jára Cimrman - Je to skvělá myšlenka. Ale nezůstal bych v...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 6. 2005 16:25

    Jára Cimrman (neregistrovaný)
    Je to skvělá myšlenka. Ale nezůstal bych v půli cesty. Mělo by se uzákonit, že i čísla pojistných smluv by měl mít stále stejná, i když se pojistí u různých pojišťoven, dále stejnou SPZ na celý život. Doporučil bych také, aby občan, který se přestěhuje během svého života jinam, aby mu zůstalo stále stejné číslo domu, za úvahu by stálo, aby mu zůstal stále stejný i název ulice. Je to námět pro politickou diskuzi napřič politickým spektrem.
    Jára Cimrman
  • 3. 6. 2005 9:33

    Milan (neregistrovaný)
    Gratuluji k nejlepšímu příspěvku k diskusi!!!!

    Jinak snahu MF podporuji, zejména v rušení nesmyslných poplatků a zavádění srovnatelných sazebníků. Přenositelnost čísla účtu je však něco zcela jiného, bankovnictví (nejen u nás, ale i jinde ve světě) tohle není schopné realizovat ze samé podstaty věci. Ostatně jsem zvědav, jak se mobilní operátoři popasují se svým přečíslováním a jaký to bude mít výsledek, mně by úplně stačilo, kdyby si neúčtovaly žádný paušální poplatek za nic a měly rozumné ceny.
  • 8. 6. 2005 15:11

    jezevec (neregistrovaný)
    No tak náhodou stejné číslo pojistky po celý život by byla DOBRÁ služba, zejména u tech pojistěk typui zdravotrní pojištění nebo životní pojištění.

    A jedna SPZ na celý život by byla nejen dobrá, ale i snadno proveditelná a vělmi přínosná operace. Každý řidič by měl pojištěné (povinné mručení) tyto značky, a jako řidič by za ně sbíral své bonusy a malusy, a mohl by si je dát na jakékoliv auto které zrovna řídí.
    Například ve Švýcarsku je to normální - tam nafasujete značky, pojistíte si značky, a když máte s manželkou dohromady tři auta, která nejezdí najednou, stačí vám na ně jedny značky a jedno pojištění.
    U nás maj ale blbečkové pocit, že když se udělá něco pro lidi, že to je cimrmanovina. Není tomu náhodou naopak?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).