Hlavní navigace

Názor k článku Air Bank chystá novinky. Zruší ale TOP3 garanci a zdražila kurzy od qwertz - Tak zrovna pokud jde o ono srovnání výše...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 11. 2016 14:07

    qwertz (neregistrovaný) ---.kundenserver.de

    Tak zrovna pokud jde o ono srovnání výše uvedených FIO a ČS, kompetentnost zaměstnanců moc srovnatelná nebude. Přepážkový zaměstnanec v ČS obsluhuje mnohem více produktů a velmi pravděpodobně bude taky lépe zaplacen tj. motivován. Ale i když je to nováček nebo úplný blb, má prakticky non-stop podporu ze strany banky, když neví, neumí, zvedne telefon a během minuty má kompetentní odpověď. Rozdíl mezi FIO a ČS je v tom, že vedle těch co neví, neumí nemohou, existují v ČS také zaměstnanci kteří umí, jsou velmi komentnetní a flexibilní. A hlavně pro přepážkového zaměstnance ani pro klienta s telefonem v ruce není žádný problém se ke kompetentní osobě a rychlému řešení dostat. Ve Fio naprosté sci-fi.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).