Informační kampaň Direct Pojišťovny uspěla na mezinárodním veletrhu reklamy Red Apple v Moskvě.
Netradiční informační kampaň zahrnuje řadu videí, kde zloději pomoci nejrůznějších způsobů odcizují vozidla. Kolem této formy propagace se rozpoutala vášnivá diskuze. Odpůrci reklamy argumentují tím, že pojišťovna dává potenciálním zlodějům návod, jak krást automobily.
Pojišťovna se naopak snaží motoristy varovat před snadnou možností krádeže jejich vozu. Kromě dobrého pojištění doporučuje parkovat na osvětlených místech s dobrým výhledem na zaparkovaný vůz, používat kombinaci zabezpečovacích zařízení a systémů, neponechávat ve vozidle cenné věci. Ve městě se doporučuje jezdit s uzamčeným vozidlem, aby se předešlo krádeži věcí z kufru nebo ze zadních sedadel. Čtěte více: Jak zabezpečit automobil? – rada odborníků
V Česku bylo v roce 2007 podle policejních statistik ukradeno 20 329 motorových vozidel. Určit pachatele se podařilo ve 14 % případů.