Nejlepší finanční reklama zná vítěze

30. 3. 2009

Sdílet

Skončil další ročník ankety Nejlepší finanční reklama roku 2008. Již posedmé dostali čtenáři finančního serveru Měšec.cz možnost hlasovat, jaká reklama se jim v předchozím roce nejvíce líbila. Souběžně s nimi hlasovala i odborná porota. V letošním roce jste mohli svého favorita vybrat z 26 reklamních spo­tů.

Z výsledků ankety vyplynulo, že nejoblíbenější finanční reklamou loňského roku v očích veřejnosti byl spot propagující Českou spořitelnu, druhé místo získala splátková společnost Home Credit. Na dalších příčkách se umístila UNIQA Pojišťovna, Česká pojišťovna nebo Raiffeisenbank.

Z výsledků soutěže je patrná tendence využívat ve finančních reklamách mikro příběhy, nejlépe s vtipnou pointou. Nicméně vtip není jediným způsobem, jak zaujmout – vždy je totiž tím nejdůležitějším aspektem úspěšné reklamy jednoduchost a srozumitelnost sdělení, které chce instituce svému klientovi předat, upřesňuje Dalibor Z. Chvátal, šéfredaktor serveru Měšec.cz.

Více informací naleznete v zítřejším článku, ve kterém si můžete přečíst komentáře odborné poroty k jednotlivým reklamním spotům.

Tisková zpráva: Nejlepší finanční reklama roku 2008

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.