Hlavní navigace

Nejlepší finanční reklama zná vítěze

Sdílet

Redakce 30. 3. 2009

Skončil další ročník ankety Nejlepší finanční reklama roku 2008. Již posedmé dostali čtenáři finančního serveru Měšec.cz možnost hlasovat, jaká reklama se jim v předchozím roce nejvíce líbila. Souběžně s nimi hlasovala i odborná porota. V letošním roce jste mohli svého favorita vybrat z 26 reklamních spo­tů.

Z výsledků ankety vyplynulo, že nejoblíbenější finanční reklamou loňského roku v očích veřejnosti byl spot propagující Českou spořitelnu, druhé místo získala splátková společnost Home Credit. Na dalších příčkách se umístila UNIQA Pojišťovna, Česká pojišťovna nebo Raiffeisenbank.

Z výsledků soutěže je patrná tendence využívat ve finančních reklamách mikro příběhy, nejlépe s vtipnou pointou. Nicméně vtip není jediným způsobem, jak zaujmout – vždy je totiž tím nejdůležitějším aspektem úspěšné reklamy jednoduchost a srozumitelnost sdělení, které chce instituce svému klientovi předat, upřesňuje Dalibor Z. Chvátal, šéfredaktor serveru Měšec.cz.

Více informací naleznete v zítřejším článku, ve kterém si můžete přečíst komentáře odborné poroty k jednotlivým reklamním spotům.

Tisková zpráva: Nejlepší finanční reklama roku 2008

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 3. 2009 15:00

    anonymní
    Reklamu ani fotbal moc nevnímám, ale bavíme-li se reklamě České spořitelny nevím na co, tak v té reklamě zní taková výsměvná hudba. Výsměvná klientům, jak se jim spořka vysmívá kiš kiš, to jsme z vás udělali ještě větší trouby a odrali vás o váš těžce vydělaný peníz. A celebritám a "potřebným" v Rakousku opět trochu stoupne životní úroveň.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).