Když ptáčka lapají,pěkně mu zpívají a je tomu tak i u spořicích účtů.Existují nabídky s na první pohled výhodným úročením.Ovšem,vytváří je tým marketingových specialistů s hlavním záměrem – oblbnout klienta,aby si myslel,jak je to výhodné.A přitom na spořících účtech,ale i osobních hodnota peněz klienta neustále klesá vinou inflace.Navíc ona "výhodná" úročení (namátkou třeba 3%) jsou vesměs jen na půl roku,u některých bank vyjímečně na rok.Tudíž ono úročení MONETA Money Bank na spořicím účtu ze stávajících 0,50 % p.a dokonce jen na 0,25 % p.a. je veskrze zlodějské a to 0,50 % bylo nebo zatím je samozřejmě též.Ale to je u všech bank,nelze si mezi nimi vybrat.Za čas budeme rvát peníze do polštáře jako naše babky. :-( Někteří je tam rvou pro jistotu už teť.