To si nemyslím. Je dobré vědět, že není problém jen u mě/mého poskytovatele. A když samotná mBank hlásá, že mají lidé volat na mLinku a vyřešit si příkazy po telefonu, považoval bych to číslo za užitečné.
Odcituji tedy mBank z twitteru: "V průběhu výpadku můžete využít služeb mLinky - 844777000, která zvládne všechny standardní funkce IB. Poplatky za převody vám budou vráceny"
www.mbank.cz sice nejede, ale do IB se dá normálně přihlásit. Jejich WWW server pro IB funguje normálně: https://cz.mbank.eu/
Dobrý den. Já mám s touto bankou samé negativní zkušenosti. Jednou mi volala paní, která by se měla naučit zásadám slušného chování, protože se agresivně snažila vymoci na mě souhlas o vydaní jakési zlaté karty, začala se vyptávat na naše rodinné poměry a kdo kdy za kolik nakupuje a proč u nich ještě není můj partner, tak to jsem myslela, že mě omejou, silou vůle jsem se slušně omluvila a že končím náš hovor. Mě tohle vůbec nezajímá. Já se chci se svou bankou dorozumívat elekotronicky, nezajímají mě jejich nabídky. Chci si zrušit elektronicky pojištění ke kartě – ne nejde to, jen telerfonicky. Já nemám čas na nějaké jejich “Dobrý den, váš hovor bude monitorován atd. atd.” a když ji zavčas slušně utnu ať se ani nenamáhá, tak mi pomalu vynadá, že ještě nezačala mluvit. Co je tohle za chování? Praktiky šmejdů. Mějte se a těm co banku doporučují přeji, aby si ještě chvíli užívali, protože pak to přijde…