Air bank je slusnej manipulator a divim se, ze tu aktualitu v teto forme(tedy bez komentare) muze nekdo s cistym svedomim zverejnit. 3 % lidi co odesli bylo u Air Bank a 10 % bylo u Komercky. Na blbecka takove cislo muze zapusobit. Jenze komercka ma trikrat vic klientu. Kdyz se ta cisla z grafu prepoctou na pocet klientu, tak to vychazi u vsech bank vicemene stejne a zadna senzace se nekona.
Zkuste se nad tim zamyslet, klidne tomu chvilku dejte, nespechejte. Ten pruzkum, jeho vysledky a nakonec i titulek jsou zamerne silne zavadejici a manipulativni. Podily klientu, kteri z banky behem roku odejdou, jsou srovnatelne u vsech bank. Navic se jedna o pruzkum(!) agentury STEM(!) a buhvi jak k tomu cislu dosli. Takze resit tady, jestli by pri stejnem poctu klientu jako u Komercni Banky bylo u Air Bank 9, nebo 10 % nema absolutne smysl resit. Zverejnit takovouhle zpravicku je na facku.
Rozpočítávat to extra podle počtu klientů nebudu ale asi máte pravdu. Já nalít extra troubovitě, páč jsem z toho "pochopil" že ČS přišla o 32% klientů, což je fakt nesmysl (ani článek to tak ani neuvádí ale nějak mi to takhle "seplo"). Toho by byla plná televize a asi by to tu Rakušáci nechali napospas sama sobě. Holt chce to číst pomalejš, víckrát a myslet.
Když jsou ty účty zadara, tak mít alespoň dva. Jeden ve Fio a druhý v Equa. U Equy jsme závislí na tom, jestli nám doma funguje net, ale do Fio můžeme dojít na pobočku vybrat hotovost s občankou. Běžně k nakupování stačí jedna karta a beru tu, s kterou můžu vybrat s cizího bankomatu bez poplatku. Když jsem v jiných bankách rušil účet, tak jim stačil důvod, že jinde za něj nebudu platit a už mě ani bankéři nepřemlouvali, abych u nich zůstal. Česká spořitelna bude nadále klienty spíše ztrácet. To už bude lepší pro seniora banka na poště, ale ne tzv. Partner poště. Přeji poplatkům Nazdar!