Balíkovnou neposílat ideálně vůbec. Málokdy to doručí kam má, na pobočku balíkovny. Většinou to skončí na poště = tragedie.
Dal jsem jim několi šancí a úspěšnost byla pouhých 25% - ze 4 zásilek správně doručili pouze jednu, další 3 "z technických důvodů" nechali na poště, která má pracovní dobu občas a pouze do 16 hodin.
Text v mailu - Dobrý den, Váš balík jsme z provozních důvodů museli uložit na jiném ukládacím místě. Omlouváme se!
Podotýkám, že danou balíkovnu kam jsem chtěl doručit provozuje moje teta, takže od ní vím, že je plně funkční a připravená na zásilky. Ale sama mi říkala, že pošťáci se s těma balíkama nechcou rozvážet, tak to radši nechaj na poště a maj to bez práce :(
No jak to dopadlo? Ano správně, objednal jsem zboží obratem znova, ale zvolil zásilkovnu nebo ppl box. S těma zásilkama co zůstaly na poště ležet ať si to vyřeší s poštou eshop - mezi nimi je smluvní vztah a eshop objednává dopravu. Můj problém to není, já platím a jasně určuji pravidla, kam zásilka dorazí.
20. 11. 2024, 22:14 editováno autorem komentáře
Kdyby to tak udělal každý napálený klient, že jim tam tu zásilku nechá ležet, tak by se konečně něco změnilo. Takto pošta ví, že jsou lidi blbí, vezmou si v práci volno a půjdou si stoupnout do fronty na poštu :(
Jenže s tímto přístupem tu poštu nevychováte...
20. 11. 2024, 22:18 editováno autorem komentáře
Tak já má zkušenost přesněopačnou. Přednostně využívám Balíkovnu, a to nejen kvůli ceně, ale i kvůli tomu, že veškeré zásilky, které jsem poslal či objednal pro sebe, mi Balíkovnou byly doručeny přesně tam, kam jsem chtěl. Možná je to podle hesla "jiný kraj, jiný mrav", ale já si tedy nemohu naprosto stěžovat.