Hlavní navigace

Výdaje na reklamu spojenou s MS ve fotbale budou rekordní

26. 5. 2006

Sdílet

Výdaje do reklamy v médiích přímo spojené s MS ve fotbale se podle odhadu mediální agentury ARBOmedia mohou pohybovat na úrovni 250 až 300 milionů korun.

Kromě inzerátů v masových médiích firmy využijí i dalších forem reklamní komunikace, například v podobě letáků, prospektů nebo spotřebitelských soutěží. Zájem inzerentů se odhaduje zhruba na dvojnásobný ve srovnání s posledním evropským fotbalovým šampionátem v Portugalsku před dvěma lety.

Zdroj: iDnes.cz

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Absolventka Fakulty národohospodářské VŠE v Praze, obor hospodářská politika.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).