Angličtina při on-line rezervacích není podle British Airways pro Čechy problémem

20. 4. 2006

Sdílet

Letecká společnost British Airways umožňuje na svých stránkách www.ba.com nejen samoobslužnou rezervaci a nákup letenek, ale i další služby, jako například on-line odbavení nebo úpravu elektronické letenky z pohodlí domova.

To, že rezervace letenky probíhá v angličtině nepovažují zástupci společnosti za překážku, neboť jazyková vybavenost české populace se za posledních několik let prudce zvýšila a angličtina se stala součástí běžného života. Společnost navíc nabízí pecializovanou stránku www.londoniscloser.com pro cestování do Londýna, která je dostupná plně v češtině.

Návštěvnost stránek British Airways v ČR se pohybuje okolo 120 tisíc návštěv za měsíc. Konkurenci nízkonákladových dopravců BA jako zásadní problém nevidí a snaží se jí bránit novými atraktivními nabídkami.

Zdroj: tisková konference

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Absolventka Fakulty národohospodářské VŠE v Praze, obor hospodářská politika.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).