Český internetový trh rostl rychleji než trh v USA

5. 1. 2006

Sdílet

Zákazníci letos poprvé ve větším množství nakupovali kromě elektroniky i sportovní oblečení, parfémy a hračky. Předvánoční tržby největšího českého internetového obchodníka, společnosti Mall.cz, tak překonaly hranici 316 milionů Kč a během předvánoční sezóny Mall.cz obsloužil více než 44 000 zákazníků.

Předvánoční trh rostl v porovnání s loňským rokem o 40%, uvedl Ondřej Fryc, předseda představenstva společnosti. Český internetový trh tak roste rychleji, než internetový vánoční trh ve Spojených státech, který dosáhl pouze 30% růstu dodal Fryc s odvoláním na studii Goldman Sachs o růstu vánočního trhu v USA za období listopad – prosinec 2005.

Zdroj: TZ

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).