Názory k článku
Hypermarkety si udobřují zákazníky

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 1. 2005 9:50

    VlK (neregistrovaný)
    No hypermarkety přišly samy na nejlepší řešení. Jen doufám, že jsou schopny to prosadit do zákona místo "regulující novely". Zajímalo by mně komu pomohou přísně regulované výprodeje jednou za půl roku? Dle mně ani zákazníkům ani hypermarketům.

    Pokud by na letácích musel být počet kusů daného zboží ve výprodeji v každé pobočce (no nejlépší by byl přehled skladu na netu) Byl bych spokojen.

    Ale výprodeje s min. množstvím kusů nebo jen v některých obdobích? Jaké by ty slevy byly? (jednotky procent? To jsou lepší ceny na netu)
  • 14. 1. 2005 17:43

    ivana (neregistrovaný)
    No ve Statech se mi libilo, ze kdyz meli neco na akcia zbozi jiz nebylo skladem - napr. v me velikosti ci barve nebo uz uplne vyprodali jeste pred koncem akce, ze jsem dostala listecek se zarukou - nazev zbozi, ze zbozi mohu dokoupit jindy za stejnou cenu, co byla v akci, i kdyz uz bylo drazsi...

    na vyprodeje bylo zbozi normalne v regalech za opravdu nizke ceny...letaky na to chodily jen obecne, ze jsou slevy na vybrane zbozi v % ... bylo to ferove...

    a hlavne se mi libilo, ze zbozi se bez problemu mohlo do mesice vratit bez udani duvodu...na nektere zbozi byla aj dozivotni zaruka...ale to si nedovedu v Cechach predstavit...tady neuznaj ani opravnene reklamace...ale to je jina kapitola
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).