mBank má 200 000 klientů, nevede žádný z „absurdních“ bankovních poplatků

mBank ve svém sazebníku nemá ani jeden z poplatků, které momentálně aspirují na vítěze ankety o Nejabsurdnější bankovní poplatek roku 2008.

Sdílet

Na tyto poplatky u nás klienti v žádném případě nenarazí. Stejně jako na všechny předchozí vítěze „hitparády“ neoblíbených poplatků, kterým vévodí ten za vedení účtu, říká ke strategii mBank její obchodní ředitel Robert Chrištof.

(Ne)poplatková politika  – nula za vedení účtu a většinu dalších služeb mBank vynesla mezi nejvýznamnější banky na českém trhu. Po čtrnácti měsících má na svém kontě už 200 000 klientů!

Počet otevřených účtů je pak ještě o víc než polovinu vyšší. I letos budeme v akvizici nových klientů cíleně pokračovat, dodává Robert Chrištof.

mBank na začátku roku uvedla na trh svoji první kreditní kartu, která se setkala s vysokým zájmem klientů. mBank se letos bude dál specializovat právě na kreditní produkty, jakými jsou karty a úvěry, včetně podnikatelských.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).