Tomáš PROCHÁZKA, IČO (16881109), sídlo Praha

Základní informace

Název: Tomáš PROCHÁZKA
Sídlo: Praha
IČO: 16881109

Výpis údajů pro Tomáš PROCHÁZKA z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Tomáš PROCHÁZKA

IČO: 16881109
Firma: Tomáš PROCHÁZKA
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha
Základní územní jednotka: Praha 1
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 3. 4. 1991

Sídlo Tomáš PROCHÁZKA

Sídlo: Masná 698/17, Praha 11000

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Správa nemovitostí na základě smlouvy nebo dohody
Činnosti cestovních agentur a cestovních kanceláří

Výpis údajů pro Tomáš PROCHÁZKA ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Tomáš PROCHÁZKA

IČO (identifikační číslo): 16881109
Jméno: Tomáš PROCHÁZKA
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 3. 4. 1991
Celkový počet živností: 3
Aktivních živností: 1

Sídlo Tomáš PROCHÁZKA

Sídlo: Masná 698/17, Praha 11000

Živnosti Tomáš PROCHÁZKA

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Provozování cestovní agentury a průvodcovská činnost v oblasti cestovního ruchu
  • Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 3. 8. 1992

Statutární orgán Tomáš PROCHÁZKA

Člen statutárního orgánu: Tomáš Procházka

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).