Roman Pýcha, IČO (08201293), sídlo Praha 2

Základní informace

Název: Roman Pýcha
Sídlo: Praha 2
IČO: 08201293

Výpis údajů pro Roman Pýcha z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Roman Pýcha

IČO: 08201293
Firma: Roman Pýcha
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha
Základní územní jednotka: Praha 2
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 27. 5. 2019

Sídlo Roman Pýcha

Sídlo: Varšavská 715/36, Praha 12000

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obchodování s cennými papíry a komoditami na burzách
Činnosti reklamních agentur

Výpis údajů pro Roman Pýcha ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Roman Pýcha

IČO (identifikační číslo): 08201293
Jméno: Roman Pýcha
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 27. 5. 2019
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Sídlo Roman Pýcha

Sídlo: Varšavská 715/36, Praha 12000

Živnosti Roman Pýcha

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Poskytování služeb spojených s virtuálním aktivem
  • Výroba, obchod a služby jinde nezařazené
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 15. 3. 2024

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).