Renata Marková, IČO (05601924), sídlo Slaný

Základní informace

Název: Renata Marková
Sídlo: Slaný
IČO: 05601924

Výpis údajů pro Renata Marková z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Renata Marková

IČO: 05601924
Firma: Renata Marková
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Kladno
Základní územní jednotka: Slaný
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 30. 11. 2016

Sídlo Renata Marková

Sídlo: Jungmannova 1156/23, Slaný 27401

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
Maloobchod v nespecializovaných prodejnách
Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Výpis údajů pro Renata Marková ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Renata Marková

IČO (identifikační číslo): 05601924
Jméno: Renata Marková
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 30. 11. 2016
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Renata Marková

Sídlo: Jungmannova 1156/23, Slaný 27401

Živnosti Renata Marková

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 30. 11. 2016

Statutární orgán Renata Marková

Člen statutárního orgánu: Renata Marková

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).