Michaela Křupalová, IČO (88311325), sídlo Lechotice

Základní informace

Název: Michaela Křupalová
Sídlo: Lechotice
IČO: 88311325

Výpis údajů pro Michaela Křupalová z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Michaela Křupalová

IČO: 88311325
Firma: Michaela Křupalová
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Kroměříž
Základní územní jednotka: Lechotice
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 5. 12. 2011

Sídlo Michaela Křupalová

Sídlo: 103, Lechotice 76852

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Výpis údajů pro Michaela Křupalová ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Michaela Křupalová

IČO (identifikační číslo): 88311325
Jméno: Michaela Křupalová
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 5. 12. 2011
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Michaela Křupalová

Sídlo: 103, Lechotice 76852

Živnosti Michaela Křupalová

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 5. 12. 2011

Statutární orgán Michaela Křupalová

Člen statutárního orgánu: Michaela Křupalová

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).