Leoš Hromádka, IČO (68753250), sídlo Žďár nad Sázavou

Základní informace

Název: Leoš Hromádka
Sídlo: Žďár nad Sázavou
IČO: 68753250

Výpis údajů pro Leoš Hromádka z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Leoš Hromádka

IČO: 68753250
Firma: Leoš Hromádka
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Žďár nad Sázavou
Základní územní jednotka: Žďár nad Sázavou
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 15. 3. 2000

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Ostatní činnosti v oblasti informačních technologií
Ostatní činnosti v oblasti informačních technologií

Výpis údajů pro Leoš Hromádka ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Leoš Hromádka

IČO (identifikační číslo): 68753250
Jméno: Leoš Hromádka
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 15. 3. 2000
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Sídlo Leoš Hromádka

Sídlo: Palachova 1764/48, Žďár nad Sázavou 59101

Živnosti Leoš Hromádka

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 1. 4. 2000

Statutární orgán Leoš Hromádka

Člen statutárního orgánu: Leoš Hromádka

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).