Jiří Kročil, IČO (63411989), sídlo Uherský Brod

Základní informace

Název: Jiří Kročil
Sídlo: Uherský Brod
IČO: 63411989

Výpis údajů pro Jiří Kročil z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Jiří Kročil

IČO: 63411989
Firma: Jiří Kročil
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Uherské Hradiště
Základní územní jednotka: Uherský Brod
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 9. 5. 1997

Sídlo Jiří Kročil

Sídlo: Větrná 1377, Uherský Brod 68801

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výstavba bytových a nebytových budov
Velkoobchod, kromě motorových vozidel
Maloobchod, kromě motorových vozidel

Výpis údajů pro Jiří Kročil ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Jiří Kročil

IČO (identifikační číslo): 63411989
Jméno: Jiří Kročil
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 9. 5. 1997
Celkový počet živností: 3
Aktivních živností: 2

Sídlo Jiří Kročil

Sídlo: Větrná 1377, Uherský Brod 68801

Živnosti Jiří Kročil

Živnost č. 1 Zednictví

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 16. 3. 1998

Živnost č. 2 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 5. 5. 1997

Statutární orgán Jiří Kročil

Člen statutárního orgánu: Jiří Kročil

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).