Jindřich Procházka, IČO (74169360), sídlo Polerady

Základní informace

Název: Jindřich Procházka
Sídlo: Polerady
IČO: 74169360

Výpis údajů pro Jindřich Procházka z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Jindřich Procházka

IČO: 74169360
Firma: Jindřich Procházka
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha-východ
Základní územní jednotka: Polerady
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 13. 7. 2010

Sídlo Jindřich Procházka

Sídlo: 212, Polerady 25063

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Výpis údajů pro Jindřich Procházka ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Jindřich Procházka

IČO (identifikační číslo): 74169360
Jméno: Jindřich Procházka
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 13. 7. 2010
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Jindřich Procházka

Sídlo: 212, Polerady 25063

Živnosti Jindřich Procházka

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 13. 7. 2010

Statutární orgán Jindřich Procházka

Člen statutárního orgánu: Jindřich Procházka

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).