Jan Chalupský, IČO (02100355), sídlo Jihlava

Základní informace

Název: Jan Chalupský
Sídlo: Jihlava
IČO: 02100355

Výpis údajů pro Jan Chalupský z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Jan Chalupský

IČO: 02100355
Firma: Jan Chalupský
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle jiných zákonů než živnostenského a zákona o zemědělství
Okres: Jihlava
Základní územní jednotka: Jihlava
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 11. 9. 2013

Sídlo Jan Chalupský

Sídlo: 36, Jihlava 58601

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
Činnosti zástupců pojišťovny a makléřů

Výpis údajů pro Jan Chalupský ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Jan Chalupský

IČO (identifikační číslo): 02100355
Jméno: Jan Chalupský
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle jiných zákonů než živnostenského a zákona o zemědělství
Vznik první živnosti: 11. 9. 2013
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Sídlo Jan Chalupský

Sídlo: Na Stoupách 139/6, Jihlava 58601

Živnosti Jan Chalupský

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 11. 9. 2013

Statutární orgán Jan Chalupský

Člen statutárního orgánu: Jan Chalupský

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).