Hlavní navigace

Konference WebTop100 – o internetovém marketingu

Případové studie redesignu webu Telefónica O2, Redesign webu rychle a bez dohadování. Redesignem k výrazně vyššímu výkonu. Jaké novinky chystá Google a Seznam na poli internetového marketingu? Trendy firemních webů pohledem poroty soutěže WebTop100.
4. 10. 2011

Sdílet

Registrujte se a dozvíte se víc!

Odborná konference WebTop100 je každoroční událost pořádaná pod vlajkou projektu WebTop100 s již desetiletou tradicí, kde známí a uznávaní specialisté v oblasti tvorby webu, managementu a marketingu představují své inspirativní názory, představy a inovativní postupy se zaměřením na využití internetu v podnikání. Konferenci pořádá konzultační agentura Dobrý web ve spolupráci se společností IBM. Přednášky, které se na konferenci objevují, jsou určeny pro:

  • marketingové specialisty,
  • profesionály zabývající se tvorbou webu,
  • manažery,
  • odbornou veřejnost
  • a v neposlední řadě média.

Kdy? 25. října 2011 od 9:00 hodin (registrace 8:30)

Kde? Kongresové centrum U Hájků, Na Poříčí 42, Praha 1

Téma letošní konference ponese ryze praktický název Případ od případu – aneb série případových studií. Program konference je rozdělen na tři tematické bloky: 

  • Redesign webu (dopolední řada přednášek a odpolední diskusní fórum),
  • Budoucnost internetového marketingu v ČR,
  • Shrnutí výsledků soutěže WebTop100 pohledem poroty.

Proč jít na konferenci WebTop100?

  • Naučíte se redesign od úspěšných.
  • Vyslechnete 3 případové studie: redesign webu O2 a další.
  • Získáte tipy a rady pro vlastní redesign – prostor pro diskusi a konzultace s odborníky.
  • Google a Seznam vám prozradí, co chystají pro internetové marketéry.
  • Odborníci poradí jak (ne)dělat: grafiku webu, použitelný web, technické řešení, internetový marketing.

Můžete se těšit například na přednášku Jiřího Suchého o jednom z nejsložitějších redesignů webu v ČR (webu Telefonica O2), přednášku Petra Štědrého, který vás seznámí s tím, jak navrhnout web za 14 dnů s podtématem Jak se nedohadovat při návrhu webu, a další. Chybět nebudou ani přednášky zástupců společností Google a Seznam. Např. Jiří Chomát (Seznam) prozradí novinky v systému Sklik.

Více informací naleznete na webu konference, kde je také k dispozici průběžně aktualizovaný program a kde se můžete registrovat.

Generálním partnerem konference je společnost IBM. Roli hlavních partnerů zaujaly korporace ACTIVE24 a český internetový vyhledávač Seznam.cz. Partnery konference jsou společnost Gemius a nezávislá členská síť TUESDAY Business Network. Produktovým partnerem je iNETPrint, společnost poskytující prezentačních materiály a propagační předměty. Mediálními partnery jsou server pro podnikatele, malé a střední podniky, účetní a daňové poradce Podnikatel.cz, týdeník Marketing & Media a měsíčník TREND Marketing. Konference je pořádána konzultační agenturou Dobrý web, působící pod vlajkou společnosti Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).