Vlákno názorů k článku Pane, vy jste žena! od All-in-one - Nezbývá mi nic jiného, než se řehtat. Trochu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 11. 2002 21:22

    All-in-one (neregistrovaný)

    Nezbývá mi nic jiného, než se řehtat. Trochu mě zaráží postoj redakce - opravdu myslíte vážně, že v zájmu klienta je, aby musel volat znovu? To snad ne?! Není to náhodou o nedokonalosti systému? To tu bylo řečí a oslavných článků na nové přímé bankovnictví Spořitelny - a už je ta dokonalost tady. Mě se v eBance něco takového nemůže stát. Telefonního bankéře zajímá jen klientské číslo a autentizační kód. Barva hlasu - díky za tento systém - není důležitá. Docela zajímavé je, že s účtem může nakládat pouze jeho majitel (u spořitelny). Já pro mou přítelkyni provádím na účtu operace, které si přeje a je naprosto jedno, že nejsem ona - stačí pouze 2 uvedené věci - kl. číslo a aut. kód. Nevím, možná by si tu grešli zasloužili. Nicméně vidívám tu dost reklam od Spořitelny a poslední dobou i oslavné články - není tu nějaká souvislost? No, ikdyby byla, asi byste to stejně nenapsali. Buďte trošku nestranější (redakce) bylo by škoda to tu pokazit!!!

  • 10. 11. 2002 9:45

    Tom (neregistrovaný)

    Souhlasím s tebou že ebanka je nejlepší ja jsem tam zdrhnul od poštovní spořitelny která másíce velmi nízké poplatky a všechno jiný tam stojí za houby e e-banky mám program student a co mi za něj všechno nabídnou u poštovní spořitelny student nestudent a platíš furt stejně a navíc kdyzž jím pošleš mail tak ti odpovědí za 14. dnů nebo vůbec když chcete něco vědět o víkendu tak máte smůlu i když infolinka funguje tak bankovní systém je odpojený a nevídíte ani historii účtu ani nemluvim o jejich klienservisu kdyzž tam zavoláte mají placené číslo vždy jste tak 10 minut v pořadí pak další tři minuty čekáte než to operátorka zvedne a stačí říct číslo účtu a rodné číslo a řekné Vám všechno tomu teda řikám zabezpečení E-bance zdar

  • 10. 11. 2002 13:33

    Libor (neregistrovaný)

    Pokud Vás Vaše přítelkyně označila jako oprávněnou osobu ke svým účtům, je pochopitelně, že po zadání svých autorizačních údajů můžete s těmi účty pracovat. Podle obchodních podmínek ČS na Webu je tohle možné i u ČS.


    Pokud naopak naznačujete, že Vám Vaše přítelkyně sdělila své přístupové údaje (PIN), tak se není čím chlubit, protože tím ona (a pravděpodobně i Vy) porušuje Všeobecné obchodní podmínky eBanky. Jako zaměstnanec té banky resp. jeji finanční skupiny byste ty podmínky měl dodržovat.

  • 11. 11. 2002 11:20

    Mary (neregistrovaný)

    My to doma také tak provádíme, že já vím přítelovo heslo k EK k účtu a zadávám mu po domluvě různé transakce. Banka ale za tohle nenese zodpovědnost, čili je ryze na klientovi, že sdělil PIN někomu jinému. Kdybych si přesunula celou částku z účtu na svůj a přítel si chtěl stěžovat na infolince, tak má holt smůlu....je to jen jeho problém....
    že se jedná o porušení podmínek je celkem fakt, ale je to jen klientův probléma jen jeho zodpovědnost.....

  • 13. 11. 2002 12:18

    Libor (neregistrovaný)

    Jistě, Vy jako klient si tohle porušení můžete dovolit, stejně jako můžete překračovat povolenou rychlost na silnici. Jste na druhé straně, a každý se snaží hledat způsoby přežití, které jsou nejméně komplikované.

    Pokud se tím ale vytahuje All-in-one, který pro tu finanční skupinu (byť externě) pracuje, je to jakoby se překračováním rychlosti chlubili na veřejném fóru policajti.

  • 13. 11. 2002 0:44

    All-in-one (neregistrovaný)

    Jestli mi má druhá polovina věří, svěří mi pouze el. klíč a banka je zcela mimo hru a mám pocit, že i po právní stránce není problém. Není nutné byrokratické zmocňování!

  • 13. 11. 2002 12:10

    Libor (neregistrovaný)

    Vy jste zaměstnanec (skupiny) banky a veřejně tady obhajujete porušování podmínek, které jsou součástí smlouvy, kterou jste Vy (či Vaše přítelkyně) s tou bankou podepsal.

    To vypovídá vcelku hodně o Vaší serióznosti. A také o serióznosti banky, pro kterou tady děláte tu PR kampaň, nevyvodí-li z toho důsledky. Pojišťovna a banka by s Vámi měla ukončit jakoukoli spolupráci. Uvědomte si prosím, že co můžete dělat jako řadový klient si nemůžete dovolit, pokud Vás ta banka/pojišťovna platí a pokud tady za ni kopete.

    Předvedl jste další krásný příklad toho, kdo jste. Máte ještě nějaké další porušení podmínek, o kterém byste nám chtěl říct, abychom se to nedozvídali po částech?

  • 14. 11. 2002 23:37

    All-in-one (neregistrovaný)

    Cítím z Vás zlobu - proč? Trošku mě překvapuje, co Vám stačí k hodnocení solidnosti člověka. Já bych si tohle netroufl. Jste zřejmě ten druh člověka, který slepě plní nařízení, předpisy a rozkazy - když napíšou skoč, zeptáte se maximálně jak vysoko. Je mi Vás líto.......

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).