Názory k článku Jaké jsou nové balíčky od ČSOB?

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 5. 2007 12:33

    KubaP (neregistrovaný)
    Tedy jestli jsou služby Poštovní spořitelny ještě méně kvalitní než u ČSOB tak jsem opravdu rád že u nich nejsem. Já právě od ČSOB odcházím kvůli nespokojenosti s kvalitou. (Po přechodu na jinou pobočku (zrušení původní pobočky) najednou jiný výklad podmínek studentského konta, povolený kontokorent (jen rutinní obnova, která probíhá jednou ročně, po několika měsících kladného zůstatku na účtu)), který najednou nebyl provázán s účtem, takže nešel čerpat a já to musel složitě řešit z Francie), po výměně karty (electron za maestro-o tuto výměnu jsem nežádal, prostě přišla automaticky bez nějaké informace předem) jsem po několika měsících zjistil, že mám stále v systému vedeny obě karty, zavádějící informace na úvodní stránce IB (údajně první banka, která nabízí až 18 měsíců historie účtu v IB (pravda, pokud na to kliknete a přečtete si podrobnější informace, tak je to upřesněno na "první banka s takovým počtem klientů") Čekání na nové pobočce (10-45 minut, průměrně přes 20)...Pravda opravdu nemám příjmy a majetek na exkluzivní konto zdarma, ale neřekl bych že OSVČ student se slušným příjmem a perspektivou dalšího zlepšování po dokončení studia by se bance mohl vyplatit i tak.
  • 2. 5. 2007 21:11

    J. Stack (neregistrovaný)
    To jste asi ještě nikdy nezavítal do České spořitelny. Fronty, jede jedna pokladna, na ostatních bezhotovostních přepážkách se dloubají do nosu, když vznesete připomínku ke špatnému poměru přepážek, tak děkujeme za váš zájem, klienti to takto chtějí (kteří ? - když všichni ve frontách nadávají), nechcete ten a ten výhodný produkt?
    Výzdoba poboček jak v hypermarketech při výprodejích. Otevírací doba poboček naprosto nejednotná a nevyhovující. Mnohde (i v Praze) odpoledne zavřeno. Neustálé výpadky bankomatové a počítačové sítě. Přijdete na úřadovnu a tam cedule: dnes otevřeno z technických důvodů pouze do .... Vy tam jste samozřejmě v době, když už mají zavřeno (mimořádně - z technických důvodů) ...

    Naštěstí už u nich nejsem a rád poslouchám kolegy a kolegyně v práci o jejich zážitcích v ČS. Když se jich však zeptám, co je tam drží, tak tvrdí, že jinde je to stejné ne-li horší. A když jim říkám, co všechno nezažívám u své "nové" banky (jsem tam již cca 5 let), tak nevěří. Jako voliči - nadávají na bordel ve státě a pak nejdou k volbám nebo volí sobeckou stranu, která chudým bere a bohatým dává ...
  • 3. 5. 2007 8:01

    KubaP (neregistrovaný)
    Zavítal, účet jsem u nich měl taky, asi tak rok. Paradoxně mě tehdy zachránil když mi u ČSOB zvorali ten kontokorent. Jinak je ale pravda že to tam bylo ještě horší a proto jsem také účet u nich zrušil už dříve. Nicméně ani ČSOB opravdu není žádná výhra, relativně (vzhledem k realitě v ČR) jsem teď spokojen v e-bance, tak uvidím co s ní udělá Raiffaissen a pokud to bude výrazně k horšímu, tak už mi asi zbyde jako použitelné jen FIO.
  • 16. 5. 2007 20:08

    Katka (neregistrovaný)
    Jsem také ex ČSOB. Nejdříve jsem byla neuvěřitelně spokojená, ale pak nastaly problémy při platbě kartou, s již zmíněným kontokorentem, také mi zrušili původní pobočku... Také jsem student OSVČ - není to žádný zázrak, ale jak jsi sám psal - nějaký příslib do budoucna tam je :) Když už jsem byla nejvíc naštvaná, poradil mi kolega z práce ING konto. Možná se to může zdát ze začátku složité, ale vlastně to tak vůbec není. Vzhledem k tomu, že mám u ING i nějaké pojištění a do budoucna nepočítám s tím, že bych kdy dostala nějaký důchod, zdá se mi ING konto celkem ideální - je tam vše pod jednou střechou - spoříš, jsi pojištěný, máš běžný účet. Nadefinuješ si tři účty v rámci nichž můžes libovolně přesouvat peněžní prostředky. Při zakládání žádné papírování - jde to i on-line. Neotravují tě s výpisy - vše je na internet bankingu. Taky žádné poplatky a ještě k tomu celkem sympatický úrok 2% p.a.. Při platbách po netu žádné problémy. Zkus to ;)
  • 2. 5. 2007 17:22

    zz (neregistrovaný)
    Jsem klientem ČSOB, a rád bych odešel. Nemám k tomu žádný konkrétní důvod, prostě nemám rád banky jako celek, a jsem u nich už moc dlouho (tak 10 let). Mám cca 150k na bězném účtu, měsičně jedna příchozí platba zhruba 35k, dva-tři výběry z bankomatů po cca 15k, výjimečně nějaká platba kartou, žádné trvalé příkazy.

    Co mi chybí je embosovaná platební karta typu Visa Classic nebo MC Standard, ale platit kvůli tomu 100kč měsíčně nechci.
  • 3. 5. 2007 0:19

    Pet (neregistrovaný)
    Řešením je třeba Fio. Při týhle konfiguraci u speciálního účtu byste platil jen za výběry z bankomatu cca 50 Kč, měsíční úrok cca 240 Kč. Za embosovanou kartu se platí tuším 300,- ročně, elektronická je v základu. Stejně vám bude účet na rozdíl od ČSOB peníze přinášet, ne jen žrát.
  • 3. 5. 2007 8:08

    KubaP (neregistrovaný)
    Já jim zdrhnul do e-banky. Pro vás by to bylo při těchto příjmech a transakcích tak akorát za cca 500 ročně za embosovanou kartu (bez volitelného pojištění) + výběry z libovolnýho bankomatu za 6,90 (od druhýho měsíce). Ale uvidíme jaké změny přinese Raiffaissen, zatím akorát přibyly do internetovýho bankovnictví nabídky půjček a kreditek od RB, který nepotřebuju, ale na druhou stranu mě nijak nepřekážej, takže proč ne...
  • 3. 5. 2007 7:57

    Q (neregistrovaný)
    Kdysi jsem byl u jiné kampeličky - akciové společnosti Česká spořitelna. Ústav preferuje nižší měsíční poplatek a většinu služeb zpoplatnil zvlášť - za vedení účtu to nebylo tak hrozné, a jednotlivé položky tolik "nekřičely". Úhrnem za měsíc to však dělalo docela velký peníz. Tak jsem zkusil na internetu porovnání, zadal položky, které jsem tak do měsíce míval, a ejhle: spořitelna mi vyšla jako jedna z nejdražších. Naopak, má současná banka - ŽB, mi vyšla v rámci balíčku levně.

    Netvrdím, že se jedná o nejlepší alternativu výběru banky pro všechny f.o. nepodnikající, ale mne konkrétně vyhovuje. Banky mění sazebníky neustále, ale když pozoruji ŽB, tak ona zvyšuje relativně nejméně a vždy mezi posledními. Uvidíme, co s tím udělají italové, jestli budou chtít hrabat a hrabat a mít sumu za koupi banky za rok zpátky jako naši rakouští sousedé v případě ČS. Mne ale vzhledem k druhu služeb a objemu, které na účtu využívám, vyhovuje. Mám tam balíček tzv. osobní menu Forte, stojí to 169,- měsíčně a v rámci tohoto balíčku jsou např. veškeré převody/platby zdarma. Neplatí se za clearing ani za položky a jestli jich mám měsíčně pět, sto nebo tisíc, je to jedno. Pak je tam v rámci balíčku mezinárodní embosovaná platební karta zdarma a pro další osobu za polovic. A zase žádné další poplatky za vedení karty. Navíc má prý karta jedno z nejkvalitnějších cestovních pojištění (u AIG, nemá milion výluk), a to v ceně té karty, která je , jak jsem již uvedl, zdarma nebo za 50 % pro další osobu. Někde se musí platit za pojištění zvlášť, někde se zase platí zvlášť vydání či "provoz" karty. Kvalitu pojištění jsem naštěstí neměl možnost si vyzkoušet, ani to nebylo kritérium pro výběr karty či účtu, ale několikrát jsem četl srovnání karet v Hospodářských novinách a dalších nezávislých a hlavně objektivních zdrojích, a vycházelo to tam dobře. Kromě toho je v balíčku vedení dalšího účtu zdarma, sleva za zpracování hypotéčního úvěru, kontokorent zdarma ... těch položek označených v sazebníku "bez poplatku" je tam zkrátka mnoho. Vedle tohoto balíčku banka ještě nabízí jak levnější, tak dražší balíčky.

    Poté, co jsem si u ŽB účet založil, přišla ŽB s kampaní ne tak vehementně propagovanou jako nedávno odstartovaná masáž GE, že mimo jiné povede novým klientům účet 3 měsíce na zkoušku zdarma a že sama zařídí i převod stávajích transakcí z původní banky. Nevím, jak to dělali prakticky, mne se již tato nabídka netýkala. A spořitelna bojící se o ztráty dalších klientů namítá ve smyslu "Domníváme se, že vyřízení všech náležitostí nelze po právní stránce zvládnout bez klientovy osobní přítomnosti v bance, ze které chce odejít." Ano, aby to ještě ne plně rouhodnutému klientovi odejít mohli rozmluvit a nahodit mu vábničkou něco zdarma, co vzápětí zpoplatní a tak si ho zase na nějaký čas uváže.


    ŽB ale nemá tolik poboček a je celkem pochopitelné, že se k ní nebudou asi hrnout typičtí klienti České spořitelny - příjemci sociálních dávek z nějaké vesnice, kde nejbližší pobočka ŽB je vzdálená 20 - 50 km. Na druhou stranu pobočku až tak nenavštěvuji. V minulosti tam byly první dva výběry v měsíci zdarma, a bylo jedno, jestli to bylo z vlastního či cizího bankomatu. Toto však zrušili a nechali pouze neomezený počet výběrů z vlastních bankomatů. Těch bankomatů opět není mnoho, ale já mám dva bankomaty z práce 4 a 6 minut, ale opět je moc nevyužívám, protože se snažím všude platit hlavně kartou; obchodnící, co chtějí každou korunu hotově, aby jí obratem mohli zaplatit zboží dodavateli, mají u mne smůlu - jdu utratit peníz jinam, kde karty akceptují.


    Ale nic horšího, než je ČS, snad již existovat nemůže. Pár známým jsem ČS rozmluvil, dnes mi za to děkují. Taky se cítili u ČS "dobře", nějaké fronty či častá nefunkčnost čehokoli jim připadalo normální. Navíc ten jejich konzervatismus, lenost něco změnit (trvaláky ...) - vždyť ono to bude všude stejné, a když přejdeme jinam, tak ty negativa tam dorazí časem taky - nechali se slyšet. Kdyby takto přemýšlelli všichni (a klienti spořky hlavně takto přemýšlí), byl by tu opět takřka monopol jedné kampeličky esero v rukou rakouských odpůrců Metelína ...

    PS: zrovna včera jsem musel navštívit jednu pobočku ČS v jednom okresním městě k hotovostní transakci. Na vyvolávacím zařízení Q-matic jsem si navolil požadovanou operaci a čekal. Přede mnou bylo 8 klientů. Pořadová čísla k odbavení se posunovala velmi pomalu vpřed. Půl hodiny, tři čvrti. Z velké řady přepážek jich bylo otevřeno jen pár a z nich jely jen dvě pokladní, které mezitím ještě dělaly i bezhotovostní operace, na které však nebyl takový požadavek a tak klienti přijivší až po mne byli beztotovostně již dávno odbaveni. Po pracovišti se však pohybovalo mnoho dalších pracovníků, kteří něco vzkazovali, třídili, zakládali atp., jen a jen neobsluhovali. Po skoro hoďce (ještě čtyři klienti přede mnou) jsem to vzdal. Je to nesoulad mezi poptávkou klientů (i přes zdražení všeho možného na přepážkách) a nabídkou molochu ČS. Trvalý nesoulad - takovéto situace nezažívám ojediněle, ale snad téměř vždy. Sice jsem někde na netu četl od "spokojeného" klienta ČS, že fronty nezažívá, jen plánuje a vybírá si k návštěvám ČS dny, kdy nejsou např. výplaty nebo sociální dávky. Za takovéto plánování vřelé díky. Mimochodem, nevím, co bylo včera za den - výplaty snad už nejsou, sociální dávky nevím. Když jsem po čas čekání na odbavení pozoroval chování klientů ČS, byl jsem překvapen, že u Q-maticu stála neustále pracovnice ČS a klientům radila, kterou ze 4 operací si mají navolit. I podle vizáže a způsobu vyjadřování některých osob mi připadalo, že nějaký ústav má vycházky.


    Když to shrnu, tak mne se balíček vyplatí. Služby na balíček napojené využívám, takže se nedá říci, že bych platil za něco, co nepotřebuji. A položky, za které se platí zvlášť, mimo balíček (např. výběr z cizího bankomatu) nevyužívám.

    Můj příspěvek není PR, jen rada pro některé nespokojence, co se nemohou rozhodnout. I "ruční" rušení trvaláku i celého účtu však nebyla pro mne skoro žádná tragédie. Jen zrušení automatické výměny karet předcházející zrušení účtu bylo spojeno s další "botou", která se spořitelně povedla, ale o tom až někdy jindy - je to zas na dlouhé psaní ...



    ČSOB v rámci nových sazebníků připravila poplatek za dotaz na stav účtu (zatím z cizího bankomatu). Jen se divím, že to nenapadlo Spořitelnu, která je se zaváděním nových poplatků vždy na špici. Kdypak budou v rámci "konkurence" následovat s tímto poplatkem všechny ostatní ústavy?
  • 5. 5. 2007 22:46

    Q (neregistrovaný)
    Navazuji zde na svůj příspěvek z 3.5.2007 7:57 a uvádím zde, co se spořitelně podařilo provést:

    V minulosti jsem měl u České spořitelny sporožirový účet a k němu i platební kartu a společně i manželka. V rámci "došlatrpělivost" jsem se rozhodl ukončit automatickou výměnu PK a postupně přejít k jiné bance. I když jsem v předstihu nařízeném ČS (asi 2 nebo 3 měsíce) uplatnil požadavek, aby mi již novou PK nevyráběli (byl jsem ujištěn, že k výrobě a následnému zatížení poplatky opravdu nedojde), přesto ji vyrobili a ještě chtěli za to nehorázný poplatek (šlo o mezinárodní Visu). To jsem odmítl a tak se mnou sepsali "žádost o vyřazení karty".
    Když jsem chtěl pak na jedné ze svých cest platit v Praze zboží přes elektronický terminál, byla má původní karta tvrdě odmítána. Bylo to v Tescu v Letňanech a jelikož tam v té době ještě měla náhodou otevřeno pobočka ČS (dnes má otevřeno již pouze do cca 19:30), zkusil jsem nejprve bankomat a když ani on mi nedal oběživo, šel jsem je zeptat do ČS. Tam mi potvrdili, že spořitelna zrušila jak budoucí PK, tak i ty stávající, co měly ještě platnost. Samozřejmě i u manželky, kterou jsem musel sehnat na opačném konci areálu, abych mohl zaplatit původní nákup, která naštěstí u sebe měla hotovost. Paradoxem bylo, že manželka platila dopoledne v jedné lékárně kartou, ale přes mechanickou žehličku. Tam to šlo samozřejmě bez problémů. Doma jsem pak začal shánět nějaký rychlý kontakt na lékárnu, abych jim vysvětlil, že budou mít problém s připsání částky díky "zrušené" kartě. Na uvedenou lékárnu mi obchodní rejtřík zjistil jen nějakou lékárnu v Plzni a ani na tlf. informacích mi nedokázali poradit. Tak jsem kontaktoval tuším že Komerční banku, kde měli účet. Výsledkem bylo, že spořitelna lékárně připsala částku ze zrušené karty. Na jednu stranu jsem měl obavy - lékárna na základě platebního dokladu ze žehličky uplatňovala právo na inkaso v KB značně později než nám bylo provedeno odmítnutí transakce platební kartou přes elektronický terminál a spořitelna tomuto inkasu vyhověla. Kdyby nám třeba byly karty zcizeny a byly v Zákazech, tak by spořka transakce hradila ještě jak dlouho? Na druhou stranu jsem byl rád, že nebudeme mít vůči lékárně pohledávku. Při další návštěvě za cca čtvrt roku jsme si v lékárně vše vysvětlili osobně, dnes už tam mají taky elektronický termínál, a je s nimi vždy dobrá spolupráce.
    Když jsem si pak stěžoval u ombudsmana ČS, bez jakékoliv omluvy mi jen sdělil, že jsem podepsaný na žádosti o vyřazení karty. Ano, já podepsal vyřazení, ale těch vyrobených, co jsem vyrobit nechtěl. Na formuláři totiž žádná čísla karet nebyla uvedena, jen číslo účtu. Asi to tedy vzali komplexně. Tak jsem si s nimi ještě chvíli dopisoval, nicméně trvali na svém, že jsem podepsal onu žádost. Pak jsem se oklikou dověděl, že "fundovaná" obsluha ČS mi dala podepsat nesprávný formulář. To mám jako klient obsluze hejbat rukama a říkat, co má dělat? S podobnou "odborností" jsem se bohužel setkával u Spořitelny často, v rámci různých míst republiky. Co je platné, že obsluha je mladá a hezká, když nic neumí! Kam zmizeli všichni ti starší, co tam byli léta a opravdu dovedli poradit, ne jen uhnat klienta na uzavření nějakého "supervýhodného" (ale jen pro spořitelnu) produktu? Pokud jsem přišel do spořky a něco chtěl, skoro vždy nevěděli, museli někam volat a mezi sebou se dohadovat. Opravdu "profesionální" jednání. Dospělo to tak daleko, že ani na pokladní doklad nebyli schopni uvést údaje, co jsem si přál, aby tam byly uvedené. Když napsali dobře variabilní symbol, nezvládli z minulého dokladu opsat vkladatele. Když uvedli dobře vkladatele, neuvedli popis operace. A tak dokola. K tomu ty nekonečné fronty, výpadky počítačové i bankomatové sítě. Jednou se mi zase stalo, že o víkendu nešlo u benzínky platit kartou ČS (ČS má vlastní kartové centrum). Viselo tam sic upozornění, ale co já jako klient mám dělat, abych se dostal dál? Tuto otázku jsem položil ČS. A hádejte, co mi odpověděli: navštívit nejbližší pobočku a udělat výběr v hotovosti (prý v takovýchto případech odpustí i poplatek za výběr). V rámci reklamy "jsme vám blíž": rušení poboček a redukce pokladních hodin jsem usoudil, že ve spořce nemohou pracovat normální lidi nebo že zkoušejí, jací jsou klienti debilové a co si necháme líbit. Pokud je víkend, mají v rámci ČS o víkendu otevřeno asi dvě pobočky v celé ČR: Letňany v Praze a v Liberci v Hypernově. Nedávno ještě měla otevřeno i Hypernova v Průhonicích - Čestlicích, ale to je už minulostí.

    Na http://www.mesec.cz/clanky/zadost-o-uver-zakaznik-jste-vy/nazory/ se rozjela diskuze, na jejímž závěru mluvčí ČS napsala:

    Vážení,
    děkujeme Vám za všechny podněty. Všechny je vnímáme jako důležitou zpětnou vazbu a budeme s nimi dále pracovat. Jak sami uvádíte, máme nejvíce klientů na tomto trhu. Prakticky každý druhý člověk v této zemi, počítaje v to i nemluvňata, u nás má účet nebo využívá nějaký produkt. Takové množství klientů zavazuje k tomu, abychom poskytovali služby v maximální možné kvalitě. Ráda bych Vás ujistila, že právě toto je prioritní cíl České spořitelny.
    Nejsme dokonalí, ale za posledních pět let jsme z České spořitelny - někdejšího molocha na trhu - udělali banku evropské úrovně. Stalo se tak díky úsilí našich zaměstnanců, které tak vehementně kritizujete, ale stalo se tak i díky Vaší loajalitě a trpělivosti i díky zpětné vazbě, kterou od Vás máme. Děkujeme za jakoukoli konstruktivní kritiku a připomínky.
    I díky nim můžeme dál posupovat stejně dynamicky jako doposud.
    Klára Gajdušková
    tisková mluvčí ČS.

    Výše uvedení je jen jeden z mnoha prohřešků, kterými mne ČS znepříjemnila život. Můj postřeh jako bývalého klienta je právě opačný: za 5 let od převzetí Erste spořitelna v úrovni služeb značně klesla. Proto jsem přešel jinam. A i občasné návštěvy poboček v nynější době mne stále přesvědčují o neschopnostech pracovníků a celého systému ČS. Bohužel. Co je mi platné, že zavedli internetové a tlf. bankovnictví (které mimochodem často nefunguje - reklama ve stylu "24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce" je naprosto lživá), když některé operace přes tyto kanály provést nejdou a já jdu do pobočky, kde zjišťuji, že to, co v minulosti šlo bez problémů, nyní nejde nebo jde s velkými problémy. Starší, zkušení byli vyměněni za mladé, nezkušené, ale schopné vám ovšem prodat jakýkoliv pro vás nevýhodný produkt včetně vaší tchýně. Krédem spořitelny totiž je oškubat zákazníka takovým stylem, aby byl spokojený a ještě za to poděkoval. Tréninkový systém prodejních dovedností udělá z pracovníka ČS cvičenou opici-prodavače šaškující nikoliv za banán, ale za pěkný peníz pravidelně navyšovaný.




    ========================================================= ==========
    V době, kdy jsem sporožiro rušil, se spořitelna capila, že nebude účtovat poplatky. Se s sporožirem se rušily současně i trvaláky, poplatky mi byly stejně napáleny. Ale pro mne to bylo vydechnutí do nového života, konec všem potupám, vykořisťování a nucení všech možných "superČS FSproduktů".
  • 4. 5. 2007 7:08

    anonymní
    Řekl bych že úplně "nejekonomičtější" je asi přeskakovat od jedné banky k druhé. Když si člověk spočítá náklady. Tady nejde o nějaký poplatek za zrušení účtu, ale změna trvalých příkazů a povolení k inkasu , nahlášení nového čísla všem lidem/firmám které mi něco posílají, poplatky za zrušené a nově vydané karty, atd atd, změna homebankingu .. těch pár desetikorun měsičně o které se poplatky v jednotlivých bankách liší zase nehrajou roli...
    Jasně, když si člověk zakládá nové konto tak si to může porovnat a vybrat.

    No a stejně se poplatky a jejich struktura ve všech bankách každou chvíli mění, jako teď, takže za půl roku na tom můžete být stejně ale z druhé strany...
  • 6. 5. 2007 16:39

    jojo (neregistrovaný)
    poplatky za zrušení čehokoliv? tak to je důvod od takové banky zdrhnout. :))) dneska už je běžné, že se za to neplatí a čsob je špatná banka, drahá, fronty, zkušený personál z bývalé ipb odešil do RB a ŽB. Odešel jsem taky, účty mám u obou těchto bank a jsem spokojenej,žádné fronty (když už musím na pobočku), kvalitní služby, ceny dobré. Moc nechápu tu chválu na Ebanku, taky jsem o ní dlouho a mockrát přemýšlel, ale nezvítězila, není zas tak nejvýhodnější. A dneska má internetové bankovnictví každá banka. Navíc je drahá na to, co nabízí. On-line připsání platby v rámci banky umí i RB i ŽB. A z cízí banky mám peníze k dispozici druhý den, což čsob neumí a navíc, ta vysoká cena za příchozí položku, vždyť to už dneska snad nikdo nemá placený! Další důvod, proč od této banky utéct. .)))
  • 9. 5. 2007 22:22

    anonymní
    Nemůžu si stěžovat na novou službu GE Money, jejich aktivní konto za 119 czk je boží! Klidne z bankomatu vybírám po 200 czk - neplatím ve vlastní síti nic. Když vybírám vyšší sumy, dycky je rychle utratím.. Takhle mi to vyhovuje a já ušetřím.. služeb je v paušálním kontě mraky a všechny je využívám.. takže - poplatek do kolem kila měsíčně a všecky služby v tom je solidní nabídka.
  • 13. 5. 2007 13:30

    Milan (neregistrovaný)
    ja jsem celkem spokojeny s ING kontem, neni to sice uplne bezny ucet, finance z nej mohou proudit pouze na tri predem definovane ucty, ale zas je bez poplatku a s dvouprocentnim urokem
  • 11. 3. 2010 9:20

    Emilii (neregistrovaný)

    Nejsem klientem ČSOB,ale známá,která leží v nemocnici mě požádala,zda bych se mohla v této bance zastavit a vložit na její účet celkem nízkou částku.Jaké bylo mé překvapení,když pracovník za přepážkou odemne požadoval 50tikorunový poplatek za vklad.Raději jsem poděkovala a peníze zaslala složenkou,kde jsem zaplatila sice 20korun navíc,ale to raději ty peníze dám poště,než takovým zlodějům.Moje banka je Gemoney a s tímhle jsem se nesetkala a to tam vkládám také peníze na účty,které nejsou moje.Přijde mi to jako výsměch a absolutní nehoráznost vůči klientům banky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).